וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חסן אבו זייד חתם

חיזוק שלישי לאדומים בעידן האחים ניסנוב: אחרי ההחתמות של אוסטוינד והירש, האדומים הודיעו על צירופו של קשר בני יהודה. מנחם קורצקי: "בטוח שהוא ישתלב מהר ויעזור לנו לעמוד ביעדים"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

חיזוק שלישי להפועל תל אביב בעידן האחים ניסנוב: הקשר חסן אבו זייד חתם בקבוצה עד תום העונה ומצטרף לסגל של מנחם קורצקי ואם הקבוצה תישאר בליגה אבו זייד ימשיך גם בעונה הבאה במדים האדומים. אבו זייד (25) החל את הקריירה בבני יהודה ולאחר שעבר במספר קבוצות חתם באוגוסט 15 בטורפדו ארמאוויר הרוסית, אך בפברואר 2016 חזר אבו זייד לבני יהודה .

לאחר חתימתו אמר המאמן מנחם קורצקי: "אני שמח לצרף את חסן לסגל שלנו ובטוח שהוא ישתלב מהר ויעזור לנו לעמוד ביעדים". כאמור, זו ההחתמה השלישית של הפועל תל אביב לאחר הפירוק והקשר מצטרף לאור אוסטוינד ושחר הירש שחתמו מוקדם יותר בקבוצה.

מתחילת העונה אבו זייד לא הסתדר עם ההנהלה החדשה בבני יהודה ועזיבתו רחיפה באוויר כבר זמן מה. אתמול אחרי שתקף את הבעלים, ברק אברמוב, בראיון לוואלה! ספורט הוא שוחרר מהקבוצה לא לפני שהתנצל בפני אברמוב. אבו זייד גדל במחלקת הנוער של בני יהודה ושיחק גם במכבי תל אביב, מכבי פתח תקוה והפועל פתח תקוה, עמה הוא ירד לליגה הלאומית.

חסן אבו זייד מוצג כשחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
מכתום לאדום. אבו זייד/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully