וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה כבר לא כאן: חגי בדש התפטר מתפקיד מנכ"ל מכבי תל אביב

12.1.2017 / 14:14

המשבר הניהולי של הצהובים מחריף ושובר שיאים: המנכ"ל המוערך, שהובא כדי להנהיג מהפכה רב שנתית במועדון, עוזב אחרי חצי שנה בלבד בשל חילוקי דעות עם ההנהלה. "הערכתי כי יש ביכולתי לתרום כמנכ"ל", אמר. בגאצקיס לקראת היציאה למדריד: "הסיכויים הם 50:50"

עריכה: מתן חדד

המשבר במכבי תל אביב הולך ומחריף. מנכ"ל המועדון, חגי בדש, הודיע על התפטרותו אחרי חצי שנה בלבד בתפקיד. בדש הגיע לתפקיד בקול תרועה רמה, והיה אמור להנהיג מהפכה ניהולית במועדון אחרי שנים רבות שבהן עמד בראש חברת ההשקעות "פסגות", נפגש עם הנהלת המועדון והודיע כי לא יוכל להמשיך עקב חילוקי דעות בינו לבין בעלי תפקידים אחרים במועדון הצהוב.

הצהובים הודיעו על מינויו של בדש ב-12 ביולי והיו"ר שמעון מזרחי אמר אז: "המינוי מבוצע במסגרת התכנון הרב שנתי, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של המועדון. מדובר במינוי רב משמעות. חגי הנחשב לאחד המובילים במשק הישראלי, אוהב ספורט בכלל וכדורסל בפרט, מקבל על עצמו תפקיד חשוב זה, ובטוחני שהוא יידע להתמודד מול האתגרים החדשים וימשיך להוביל את המועדון בדרכו המפוארת קדימה".

היום זה כבר נשמע מעט אחרת. בהודעה רשמית שהוציא המועדון נכתב כי בדש צפוי להישאר בחודשים הקרובים ולסייע באיתור מחליף לתפקיד המנכ"ל. הוא יישאר כדירקטור במסגרת המועדון ויהיה חלק מהמשך בניית תוכנית העבודה האסטרטגית לשנים הקרובות. מכבי בהודעתה תלתה את התפטרותו ברצונו "להמשיך לדרכו העסקית החדשה".

בדש עצמו סיכם ואמר: "ההחלטה להצטרף היוותה סגירת מעגל מרגשת עבורי. הלכתי עם הלב ונעניתי להצעה לאור האהבה העזה שלי לכדורסל. לאור ניסיוני בשנים האחרונות בעולם העסקי והניהולי, הערכתי כי יש ביכולתי לתרום כמנכ"ל להמשך קידומו של המועדון. חשוב לי לציין, כי ההחלטה אינה קשורה לניצחונות או להפסדים בשלב כזה או אחר של העונה".

חגי בדש מנכ"ל מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד שינוי. חגי בדש/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המאמן איינארס בגאצקיס הגיב להתפטרות הצפויה: "אני לא יודע מה קורה בהנהלה. שחקנים צריכים לשחק, צוות האימון לאמן וההנהלה לנהל".

בגאצקיס התייחס גם למפגש מול ריאל מדריד (שישי, 22:00): "אני מרגיש טוב לפני האימונים והמשחקים, אחריהם אי אפשר להיות נחמד כי אתה מזהה בעיות, גם אחרי ניצחונות. בספורט אין עבר, רק עתיד. באימונים ביומיים האחרונים ראיתי גישה אחרת, שחקנים באו להילחם, ואם הם יבואו עם 70 אחוז מזה למשחק נגד ריאל מדריד זה יספיק למשחק טוב שלנו. אני לא תוקף את השחקנים בפרט אלא כקבוצה, אני אומר להם שהם צריכים לכבד את עצמם ואת הקבוצה. אנח חייב לתקוף את השחקנים, זה חלק מהעבודה שלי".

"אנחנו לא כל כך חזקים מנטלית", הודה, "אם יהיה אכפת לנו מה נכתב בתקשורת אנחנו בצרות גדולות. תמיד יהיו גם בעיות, אי אפשר שהכול יילך חלק. אנחנו יודעים איך לשחק, רק צריך להביא את הגישה והקשיחות למשחק. הכי חשוב שנגיע אגריסיבים, ריאל היא אחת הטובות ביורוליג. אם נתן להם להשתלט על המשחק, אפילו לשנייה, נהיה בצרות. מאוד נהניתי באימון. אני מעריך את הסיכויים כ-50:50, יש להם את יתרון הביתיות, אבל לכל קבוצה יש חולשות וגם לריאל. אנחנו מראים את הדברים האלה לשחקנים ונצטרך להשתמש בהם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איינארס בגאצקיס/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully