וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שחר הירש חתם עד תום העונה, חסן אבו זייד בדרך

החלוץ שפתח את העונה ברעננה ועל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט הפך לרכש השני של האחים ניסנוב. קשר בני יהודה התנצל על הראיון בפני אברמוב וצפוי להגיע. קורצקי הוצג

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על רכש ראשון בעידן קורצקי כאשר שחר הירש הפך את המעבר לרשמי, כשהמגעים בין הצדדים פורסמו לראשונה בוואלה! ספורט. החלוץ בן ה-23, שהחל את העונה בהפועל רעננה, הצטרף לאדומים. הירש גדל בהפועל חיפה ובמהלך הקריירה שיחק גם בהפועל עפולה והפועל פתח תקוה, הוא נרכש על ידי מכבי חיפה והוא חתם עד תום העונה, אחרי שהתאמן בשורות האדומים עד החתימה. אחרי החתימה אמר הירש: "אני שמח להצטרף להפועל תל אביב ומקווה שנצא לדרך חדשה". הירש הוא הרכש השני של האחים ניסנוב אחרי צירופו של אור אוסטוינד.

המצטרף הבא צפוי להיות חסן אבו זייד, שהתנצל בפני ברק אברמוב על הדברים הקשים שאמר בראיון לוואלה! ספורט וקיבל את השחרור מבני יהודה. אבו זייד מבוקש על ידי מנחם קורצקי ונמצא בדרך לאדומים.

בלם הפועל באר שבע עמית ביטון אמור היה לחתום, אבל אלונה ברקת דורשת כרגע התחייבות בכתב שהוא יהיה שחקן הרכב, אחרת לא תשחרר אותו, ובמועדון האדום לא מוכנים לתנאי הזה. כרגע העסקה תקועה.

כמו אמש, גם באימון היום - המסכם לקראת הדרבי - היו 10 שחקנים בלבד: אריאל הרוש, צליל חתוכה, עופר ורטה, אוראל דגני, גל שיש, אביחי ידין, איציק שולמייסטר, בן רייכרט, איברהים ספורי, אור אוסטוינד, ארון שוינפלד ושחר הירש. הסגל יכלול 22 שחקנים, חלקם הגדול מהנוער.

עוד בנושא:

לפני שלושה ימים פרסמנו: שחר הירש קיבל אישור לעבור להפועל תל אביב
הפועל תל אביב: אריאל הרוש ימשיך, גוטליב ביציע עד סוף העונה?
הפועל תל אביב: רק 10 שחקני שדה באימון הבכורה של מנחם קורצקי

שחקן הפועל תל אביב שחר הירש עם סוכנו גלעד קצב. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
רכש נוסף. הירש/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

עם מאמן שלישי על הקווים העונה וכשהיא במקום האחרון אחרי הפחתת תשע הנקודות, הפועל תל אביב תארח מחר (שני, 21:00, ערוץ 5) את מכבי תל אביב לדרבי, שינעל את המחזור ה-18 בליגת העל. אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה, במשחקו האחרון של גיא לוזון, מנחם קורצקי יערוך את הופעת הבכורה שלו באדום. אמש ערך המאמן החדש את האימון הראשון שלו במתחם וולפסון עם עשרה שחקני שדה כאשר גל שיש ואוראל דגני, שנעדרו מהמשחק במחזור הקודם בשל מחלה, יעמדו לרשותו ביחד עם שחקני נוער, שעשויים גם לפתוח בהרכב. קורצקי קיים היום מסיבת עיתונאים ראשונה, בתקווה כי הבכורה שלו בדרבי תהיה שונה משל לוזון בסיבוב הקודם.

קורצקי פתח את מסיבת העיתונאים: "האמנתי שאחזור לליגת העל, כל הזמן דיברתי על זה. כולם מכירים את המצב של הפועל תל אביב. דיברו איתי כשישבנו על החוזה והבנתי שיש אי וודאות בשבועיים הקרובים. יש מאמצים להתחזק, אני מקווה שהסגל יהיה ראוי והדבר החשוב ביותר הוא שנישאר בליגה".

"יש מספר מועמדים שרוצים להגיע", הסביר המאמן: "זה לא מצב אידאלי לבחור שחקנים בתקופה הזו. יש מועמדים, אנחנו בוחנים. אי אפשר להביא כל שחקן שרוצה להגיע להפועל תל אביב, אנחנו לא רוצים ליפול עם הרכש. אנחנו צריכים שחקנים שיעזרו לנו להישאר בליגה, אחרי שבתחילת העונה חשבו על צמרת והגעה לפלייאוף העליון. לא אדבר על שמות, יש גם מספר זרים שמועמדים להגיע. אני בטוח שיגיעו שחקנים ראויים. קיבלתי אור ירוק להחתים שחקנים בסכומים ראויים".

על הדרבי: "הסגל יהיה כמו במשחק האחרון מול עירוני קרית שמונה. אריאל הרוש יחזור לשחק, נתבסס על השחקנים שנמצאים בסגל כמו גם שחקני נוער. יש גם ניסיון להגיע להבנות עם שאר השחקנים. אני לא חושב שזה נכון לשייך משחק כזה או אחר למה שיקרה מחר. נבוא להילחם מהדקה הראשונה ועד האחרונה, אני מקווה שזה יסתיים בניצחון שלנו אני מאמין שאפשר לנצח בכל מקום, יש לנו שחקנים מנוסים שייתנו את הכל במגרש. אין סודות במכבי תל אביב, נשב ונלמד אותם כי הם ביצעו מספר שינויים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
אופטימי. קורצקי/יוסי ציפקיס

המטרות: "אני מאמין שאפשר להישאר בליגה, הליגה לא בורחת לנו. עם מומנטום של מספר ניצחונות אפשר לצאת לדרך אחרת. אני לא יודע מאיפה מביאים את המספרים לפיהם נכשלתי בארבע קבוצות האחרונות שלי. את הפועל פתח תקוה עזבתי בצמרת הלאומית, מכבי נתניה התפרקה בתקופה שלי. ניסיתי לבנות משהו בהפועל ניר רמת השרון עם תקציב צנוע וזה לא הלך. עד לפני שנה הייתי מאמן ראוי בליגת העל וקבוצות רצו אותי. יש פה חבר'ה שנכנסו לכאן כאוהדים, יש להם רצון להחזיר את המועדון הזה להיות אחד המובילים בליגה. אני לא לוזר ומצפה מהשחקנים שלי וכל אדם במועדון - שיבוא בגישה של לחימה, עד הרגע האחרון. אנחנו צריכים לקדם את המועדון, לא לרסק אותו. יכול להיות שאם היו פונים אליי מקבוצה אחרת, שהיא לא הפועל תל אביב, הייתי חושב אחרת. אני גאה להיות מאמן של הקבוצה הזו ומקווה להחזיר אותה לצמרת".

על המצב בהפועל תל אביב אמר קורצקי: "אני מבין שהכל צפוף וצריך לנהל את הסגל תוך כדי העונה, לנהל את האימונים ולהביא שחקנים. ידעתי שאני מגיע למועדון עם לחץ בשבועיים הקרובים. אני בטוח שיגיעו שחקני רכש. צריכים להביא שחקנים שמתאימים לסגנון המשחק שלי, שישנו את הסגנון שלנו. חשוב שנדע להמר יותר, כדי שנוכל להשיג ניצחונות. יש כאן בסיס שאפשר לבנות עליו קבוצה טובה. חשוב שנשנה את הסגנון שלנו, נלחץ יותר את היריב ונצא קדימה. במצב שלנו נצטרך להעיז ולשחק התקפי כדי לנצח משחקים, אין לנו ברירה אחרת".

שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, עם סוכנו רונן קצב. מגד גוזני
מחכים לתשובה. אלטמן וניסנוב/מגד גוזני

על השחקנים שעדיין לא הגיעו להבנות עם האחים ניסנוב: "לאדי גוטליב ועומרי אלטמן יש חוזה. גוטליב פצוע, אלטמן קיבל הצעה ואנחנו מחכים לתשובה ממנו. "הפועל תל אביב צריכה להיות בליגת העל, יש כאן קהל אוהדים גדול וירידת ליגה היא לא פתרון. הרבה יותר קל לבנות מועדון בליגת העל מאשר בליגה הלאומית. עדיין לא ירדנו ליגה. השחקנים שלי הם מקצוענים, זו הפרנסה שלהם ולכן הם באים לעשות את העבודה שלהם. ברור שיש דברים שמוציאים אותם מהשגרה, אבל זה המקצוע שלנו. יש ימים קשים, אך אם נישאר ביחד אז נעבור את זה בצורה טובה. הדלילות בסגל היא סטיאוציה מוזרה", הוסיף קורצקי.

"מה שגיא לוזון עשה כאן בחודשים האחרונים מדרבן אותי להמשיך את מה שהוא עשה. הוא שמר על הקבוצה עם סגל בריא ומתח חיובי, אני רוצה להמשיך את מה שהוא עשה", סיכם המאמן החדש.

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
קיבל גם חיזוק. קורצקי/יוסי ציפקיס

להימור ליחצו על ADD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully