וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו קיבל סיגרים במאות אלפי שקלים מהמפיק ארנון מילצ'ן"

ערוץ 2 דיווח כי ראש הממשלה חשוד כי קיבל במשך שנים את הסיגרים היקרים מהמפיק ההוליוודי כחלק מטובות הנאה. עוד דווח כי רעייתו שרה נתניהו קיבלה בקבוקי שמפניה יקרים. נתניהו נחקר הערב במעונו בפעם השנייה השבוע

צילום: רוני כנפו, עריכה: יוסי אלטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו חשוד בכך שקיבל במשך שבע עד שמונה שנים סיגרים בשווי של מאות אלפי שקלים מהמפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן - כך דווח הערב (חמישי) בערוץ 2, שחשף פרטים נוספים סביב "תיק" 1000, אחת משתי הפרשות שבהן מעורב נתניהו החשוד בקבלת טובות הנאה משני אנשי עסקים. לפי הדיווח, רעייתו שרה נתניהו קיבלה ממילצ'ן בקבוקי שמפניה יקרים בעלות של מאות שקלים ליחידה. מקורבי נתניהו מסרו שמדובר במתנות מחבר אישי שלא במסגרת תפקידו של ראש הממשלה.

על הפרשה השנייה, המכונה "תיק 2000", טרם נמסרו פרטים רשמיים, אך בערוץ 2 דיווחו כי במשטרה מגדירים את הפרשה "תיק כבד משקל". מסביבת נתניהו נמסר כי הם "לא יודעים במה התיק עוסק" והם מכחישים שהועברו כספים, "אבל אם הועברו כספים - מדובר בהלוואה, והתיק מקורו באי הבנה".

נתניהו נחקר הערב בפעם השנייה השבוע. לקראת השעה 17:00, נכנסו חוקרי יאח"ה למעונו הרשמי של נתניהו בירושלים, וזמן קצר לאחר מכן יצא מהמקום פרקליטו, עו"ד יעקב וינרוט. לפני החקירה, הגיע למעון ראש לשכתו של נתניהו ומקורבו, יואב הורוביץ. בתחילת השבוע נחקר ראש הממשלה במשך שלוש שעות על ידי קציני היחידה בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור.

לקריאה נוספת על חקירת נתניהו
קציני יאח"ה חוקרים את נתניהו במעונו בפעם השנייה השבוע
"האיום האיראני החדש של נתניהו": זה האיש שחוקר את ראש הממשלה

ארנון מילצ'ן ובנימין נתניהו. AP,, לשכת העיתונות הממשלתית
חברים קרובים. נתניהו מילצ'ן/לשכת העיתונות הממשלתית, AP,

לאחר החקירה הראשונה, הצהיר היועץ המשפטי לממשלה בהודעה מיוחדת ממשרד המשפטים על המעבר מבדיקה בעניינו של נתניהו - שנפתחה בחודש יולי - לחקירה, באופן רשמי. "הטענות אשר הובילו בסופו של יום להחלטה על קיום חקירה באזהרה, עלו במסגרת הבדיקה אך לפני כשלושה חודשים כחשדות ראשוניים ומאז נעשתה עבודה מאומצת של משטרת ישראל לברר את טיבן ולתמוך אותן בראיות", נכתב. "במהלך החודש האחרון נאספו ראיות ששינו את המצב הראייתי בהקשר זה".

ואולם, לא נמסרו פרטים חדשים על אודות החשדות או המעשים המיוחסים לנתניהו, אלא רק על המעשים שבגינם לא נמצאה עילה לפתוח בחקירה. בין היתר, נמסר כי החקירה לא עוסקת בטענות לקבלת מימון אסור בבחירות 2009, בטענות להטיית תוצאות הפריימריז בליכוד באותה השנה, בטענות לקבלת טובות הנאה בחו"ל ומימון טיסות על ידי בעלי הון וטענה למיומן כפול של טיסות לחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully