וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסנוב, גרינברג ותושב יפעילו את הפועל תל אביב עד סוף העונה

אנשי העסקים הגיעו לסיכום עם הנאמן ומחכים לאישור ביהמ"ש: "החלטנו להבטיח את המשך קיום המועדון ולהזרים אליו כספים לפני מציאת רוכש אמיד". יזרימו עד סיום העונה 6-8 מיליון ש"ח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מסתמן פתרון להפועל תל אביב, שימנע את הפסקת הפעילות של המועדון. האחים ניסנוב, צבי גרינברג ומאיר תושב הגיעו הערב (שלישי) לסיכום עם הנאמן של המועדון, עורך הדין שאול קוטלר, על הפעלת הקבוצה עד לתום העונה.

קבוצת אנשי העסקים הזו אמורה להזרים בין שישה לשמונה מיליון שקלים עד לסיום העונה הנוכחית ולמעשה לדאוג לכך שהפועל תל אביב לא תתפרק כבר מחר, בדיון שנקבע בבית המשפט וינשור לליגה ג'.

המשמעות המיידית היא שאנשי העסקים הללו יחליטו יחד עם גיא לוזון על שחקנים שימשיכו לשחק בקבוצה תחת ההסכמים הקיימים. הם ייאלצו להיפטר מחוזים מסוימים.

בית המשפט יצטרך לאשר מחר את המתווה הזה, כאשר נכון לרגע זה אין כוונה לאותה "קבוצת רכישה" להמשיך את התמיכה גם בעונה הבאה. "הגענו לנקודה שהפועל עשויה לרדת מספר ליגות. אנחנו לא רוצים שזה יקרה", אמר שרון ניסנוב לוואלה! ספורט, "המטרה שלנו היא לגרום לקבוצה להמשיך לתפקד ועד סוף השנה אנחנו מקווים שיגיע איש אמיד מאוד, עם יותר אמצעים מאיתנו, כדי להציל את המועדון. לאורך השנים האחרונות, התרענו כי זה הולך להיות המצב ואנחנו מגיעים כדי לעזור למועדון לנסות ולצאת מהמצב הכלכלי הזה. לא נצהיר הצהרות, ננסה לקיים את המועדון ולכסות חלק מהחובות והאחריות כפי שאנחנו נוהגים בעסקים שלנו, אבל התקווה היא שמישהו יבוא וישים מספיק כסף כדי להציל את המועדון בשנים הקרובות".

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב (אמצע) עם דודו ביטון, אדי גוטליב. ברני ארדוב
חלק יישארו, חלק יעזבו, אבל המועדון ישרוד/ברני ארדוב

אנשי העסקים הוציאו הודעה לתקשורת: "שלושת אנשי העסקים החליטו הערב, לאחר מחשבה רבה ופגישה עם הנאמנים עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברידצ'ב, להתגייס למען הצלת מועדון הכדורגל הפועל ת"א. ניסנוב, תושב וגרינברג קיבלו החלטה משותפת להבטיח את המשך קיומו של המועדון ולהזרים אליו כספים, כשלב ביניים, לפני מציאת רוכש אמיד ורציני אשר יבין את האטרקטיביות בלהיות הבעלים של הפועל ת"א שהוא מועדון מפואר עם קהל מסור ונאמן. שלושת אנשי העסקים מתכננים להפעיל את הקבוצה עד לסיום העונה בתקציב נמוך מתוך מטרה להשאיר את המועדון בליגת העל. ניסנוב, תושב וגרינברג קוראים לאוהדי הפועל ת"א להמשיך להתגייס למען המועדון כפי שעשו בשבועות האחרונים. שלושת אנשי העסקים יפרטו לגבי המשך צעדיהם במועדון לאחר הדיון המשפטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully