וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים בירכו על החלטת מועצת הביטחון: "יום של ניצחון"

בכיר הרשות סאיב עריקאת אמר כי "הקהילה הבינלאומית הבהירה לאזרחי ישראל כי הביטחון לא יושג באמצעות הכיבוש". דוברו של אבו מאזן הוסיף שההחלטה היא "מכה קשה למדיניות הישראלית", וגם בחמאס ובג'יהאד האסלאמי בירכו על המהלך

צילום: רויטרס

בכירים פלסטינים, הן בגדה והן בעזה, שיבחו היום (שישי) את ההחלטה של מועצת הביטחון של האו"ם נגד ההתנחלויות. בכיר הרשות סאיב עריקאת אמר כי ההחלטה היא "יום של ניצחון עבור החוק הבינלאומי, המשא ומתן המתורבת והדחייה המוחלטת של הכוחות הקיצוניים בישראל". לדברי עריקאת, "הקהילה הבינלאומית הבהירה לאזרחי ישראל כי הביטחון והשלום לא יושגו באמצעות הכיבוש, אלא באמצעות שלום, סיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית לצד ישראל בגבולות 1967".

דוברו של יו"ר הרשות אבו מאזן, נביל אבו רדינה, אמר כי ההחלטה היא "מכה קשה למדיניות הישראלית". לדברי אבו רדינה, "ההצבעה מהווה גינוי בינלאומי כולל להתנחלויות ותמיכה חזקה בפתרון שתי המדינות". ראש ממשלת הרשות הפלסטינית, ראמי חמדאללה, אמר כי "ההחלטה היא פרי המאבק של העם הפלסטני, וניצחון לרצונו להשיג את מלוא הזכויות".

גם בחמאס שיבחו את ההחלטה. "אנו מברכים על החלטת מועצת הביטחון בנושא ההתנחלויות, המדגישה את הדחייה של העולם את מדיניות הכיבוש הישראלי", אמר דובר הארגון מושיר אל-מסרי. הג'יהאד האסלאמי מסר כי "החלטת מועצת הביטחון היא גינוי ברור למדיניות הכיבוש וניצחון לעם הפלסטיני"

עוד כתבות בנושא:
ארה"ב לא הטילה וטו: האו"ם אימץ את ההחלטה נגד ההתנחלויות
טראמפ על ההחלטה באו"ם: "הדברים ייראו אחרת כשאכנס לתפקיד"
"אקורד נקמני וצורם": בישראל זועמים על הימנעות ארה"ב באו"ם

אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית, בוועידה השביעית של פתח, 30 בנובמבר 2016. רויטרס
"ההצבעה מהווה גינוי בינלאומי כולל להתנחלויות". אבו מאזן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully