וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרישת טופולנסקי: דובר צה"ל מוטי אלמוז ימונה לראש אכ"א

22.12.2016 / 16:30

שר הביטחון ליברמן אישר את מינויו של תת-אלוף אלמוז, שיועלה לדרגת אלוף. אלמוז יחליף את ראש אגף כוח אדם הקודם, חגי טופולנסקי, שפרש מתפקידו לאחר כשנתיים עקב גניבת חומרים מסווגים מביתו

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן.

תת-אלוף מוטי אלמוז, שמשמש כיום דובר צה"ל, ימונה לתפקיד ראש אגף כוח אדם בצה"ל במקומו של אלוף חגי טופולנסקי שפרש מתפקידו - כך נמסר היום (חמישי) בהודעת דובר צה"ל. שר הביטחון אביגדור ליברמן אישר את מינויו של אלמוז היום, והוא יועלה לדרגת אלוף וימונה לראש אכ"א.

קודמו בתפקיד, אלוף טופולנסקי, פרש מתפקידו בשבוע שעבר לאחר שנחקר בעקבות גניבת מחשבים ועליהם חומרים מסווגים מביתו שבמועצה האזורית באר טוביה. הרמטכ"ל גדי איזנקוט קיבל את בקשתו לפרוש, ואמר כי ההחלטה התקבלה "בלב כבד ומתוך הערכה אישית עצומה לאלוף טופולנסקי".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: על ארה"ב להטיל הערב וטו על ההחלטה באו"ם נגד ההתנחלויות
תושבי עמונה בתשובה נוספת לבג"ץ: "נתפנה ללא תנאים"
אחרי ההלם והכאב, תושבי ברלין שבים לשוק המצולק והמדמם

תא"ל מוטי אלמוז, דובר צה"ל. יוני 2015. דובר צה"ל
כיהן כדובר צה"ל בתקופה בה התרחשו מחאות רשת רבות. אלמוז/דובר צה"ל

אלמוז התגייס לצה"ל ב-1985 לחיל ההנדסה הקרבית. בשנת 2002 מונה לקצין הנדסה של פיקוד הדרום, ומשם מילא שורה של תפקידים פיקודיים במעלה הדרך: הוא היה מפקד חטיבת הבקעה, היה קצין אג"ם בפיקוד המרכז ומונה לראש מטה פיקוד המרכז ב-2007.

שלוש שנים לאחר מכן, מונה לראש המנהל האזרחי ביהודה ושומרון ולדברי התושבים, ניהל אז מערכת יחסים קרובה עם המתנחלים. באפריל 2013 מונה לדובר צה"ל על ידי שר הביטחון דאז, משה יעלון, וכיהן בתפקיד בתקופה שבה הפכו הרשתות החברתיות ליותר ויותר מרכזיות בחיי האזרחים והחיילים - ובהן גם מחאות הרשת. בין היתר, פתח קבוצת פייסבוק שבה התייעץ עם הגולשים על סוגיות מרכזיות שעומדות על הפרק בנוגע לחיילים ולהתנהלות של צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully