וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל רוזן חוזר למסך והדרמה שנמכרה ל-CBS: הפקות המקור של yes ל-2017

20.12.2016 / 15:00

17 הפקות מקור הושקו במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר, ביניהן גם העונות החדשות של "פאודה" ו"שטיסל", סדרה חדשה של אסי כהן ודנה מודן, דוקו-ריאליטי של הקומיקאית תום יער, מסע לחייהן של בנות בקורס טיס ועוד. לרשימה המלאה של כל מה שמצפה לנו בשנה הבאה

תמונה קבוצתית, מסעת הפקות המקור יס 2017. רפי דלויה,
אירוע חשיפת הפקות המקור/רפי דלויה

בעולם הטלוויזיה מחממים מנועים לקראת השנה החדשה. במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (שלישי) חשפה yes את 17 הפקות המקור שלה המתוכננות ל-2017, מהן 11 דרמות וקומדיות ושישה הפקות תיעודיות.

את הפוקוס באירוע קיבלה סדרת הדרמה "כבודו", בכיכובם של יורם חטב ולוסי אהריש. הסדרה שמתארת את סיפורו של שופט שמוצא עצמו מידרדר לפסים עברייניים נמכרה לאחרונה לחברת CBS, שם תופק לה גרסה אנגלית. את תשומת הלב קיבלה ביתר שאת גם העונה השנייה של "פאודה" - הסדרה המצליחה ביותר של החברה שלאחרונה נמכרה לנטפליקס – שתצולם בקרוב ותשודר במהלך 2017. גם "שטיסל" בכיכובם של דבל'ה גליקמן ומיכאל אלוני תחזור בשנה הבאה לעונה שלישית.

בין הקומדיות שהושקו גם קומדיה-רומנטית של אסי כהן ודנה מודן, שחוזרים לשחק יחד אחרי "אהבה זה כואב" מ-2004. הסדרה תציג את חיי האהבה למודי האכזבות של זוג שכנים, אותם יגלמו כהן ומודן. עוד ניתן למצוא את "תום יער עושה את שביל ישראל", בה תסייר הקומיקאית שזכורה מתכניתו של גורי אלפי בדוקו-ריאליטי קומי; דרמה קומית העונה לשם "על הספקטרום" שתעסוק בדיירים מוגבלים בדירה משותפת בכיכובם של נעמי לבוב ומוריס כהן, וגם סיפורו של הסטנד-אפ הישראלי בתחילת שנות ה-90, שיובא על ידי יואב גרוס ושבי זרעיה בסדרה בשם "פאנץ'". "האחיות המוצלחות שלי" עם נלי תגר ודנה סמו תחזור לעונה שנייה, וכך גם "השוטר הטוב" עם יובל סמו ו ו"רון".

כבודו, סדרה. אוהד רומנו,
נמכרה ל-CBS. "כבודו"/אוהד רומנו

בתחום התיעודי בולטת הסדרה "לילך: החיים שאחרי", בה חוזר העיתונאי עמנואל רוזן למסך לראשונה אחרי כארבע שנים, כשהוא מביא את סיפורה של לילך שם-טוב ומאמציה להמשיך בחייה אחרי שבעלה לשעבר רצח את שלושת ילדיה. רוזן שלאחרונה עלה לכותרות אחרי שצולם עם האלוף במיל' ישראל זיו ובכירים בממשלת דרום סודאן, הפסיק את עבודתו בערוץ 10 ב-2013 על רקע פרשת ההטרדות המיניות שיוחסו לו, וב-2014 נסגר תיק החקירה נגדו מחוסר ראיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
החיים שאחרי המוות. באדיבות YES,
מתוך "לילך: החיים שאחרי המוות", עם עמנואל רוזן/באדיבות YES

בעולמות הדוקו תביא החברה גם את "טהורה לעד", סרטה של מאיה זינשטיין המתאר את בית"ר ירושלים והסערה סביב צירוף שני השחקנים המוסלמים בעונת 2012-2013, שזכה לפידבקים חיובים בפסטיבלי סרטים בעולם. פרויקטים נוספים הם "נעלמות" של אילן פלד ויאיר קדר על קיפוח אמניות מקבוצות מיעוט בחברה הישראלית, מסע תיעודי לחייהן של שש בנות שהתקבלו לקורס טיס בשם "הטייסות", וגם סרט על חייו של אריק אינשטיין בהשתתפות יואב קוטנר.

על פי הצהרת החברה, ב-2017 יושקע בתחום הפקות המקור סכום כולל של כ-140 מיליון שקל. מנכ"ל yes, רון אילון, הוסיף כי החברה תמשיך להשקיע מאמצים גם בסדרות הרכש, "עם למעלה מ-600 עונות וסדרות חדשות שיעלו רק השנה, חלקן כבר בטכנולוגיית שידור 4k שנביא לראשונה לישראל כבר בתקופה הקרובה". באירוע חגגו גם את הצלחתה של "תאג"ד", שסיימה בתקופה האחרונה את שידוריה. המנכ"ל אילון אמר כי הסדרה זכתה למעל 11% צפייה בטלוויזיה הרב-ערוצית, ואף הוסיף כי הסדרה שעוסקת בגדוד רפואת החירום הביאה צעירים לפני גיוס לרצות לשרת בתפקיד חובשים.

תום יער עושה את שביל ישראל. אוהד רומנו,
הולכת בתלם. "תום יער עושה את שביל ישראל"/אוהד רומנו
הסדרה החדשה של אסי כהן ודנה מודן. אוהד רומנו,
אסי כהן ודנה מודן/אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully