וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגרשים מ-RGE: יס משיקה 2 ערוצי ילדים חדשים

11.12.2016 / 15:13

אחרי אינספור שמועות בתקופה האחרונה, ולצד מאבק על שידורי הספורט שגלש לפסים משפטיים, ערוץ הילדים יוסר מחברת הלוויין באופן סופי ב-1 בינואר 2017. yes מצידה תגדיל את מספר ערוצי הילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערוץ הילדים החדש של יס/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף למאבק בין ערוץ הילדים ליס: חברת הלוויין הודיעה היום (ראשון) כי תשיק שני ערוצי ילדים חדשים ב-2017. לצד זאת, ערוץ הילדים של RGE הודיע באופן רשמי על הסרתו מ-yes.

yes תשיק בינואר את ערוץ yes KIDZ, מבית סלוצקי, שישדר סדרות מוכרות לצד הפקות חדשות ובלעדיות. הערוץ הפונה לגילאי 8-14, הוא ישדר 24/7 ויחליף את ערוץ הילדים באפיק 90. בין הסדרות שיעלו בערוץ החדש - העונה החדשה של הסדרה המיתולוגית "ראש גדול" בכיכובו של איציק כהן, סיטקום יומי בכיכובה של נועה קירל, תכנית ראיונות בהנחיית גאיה שליטא כץ ועוד.

במהלך השנה יושק ערוץ ילדים נוסף ביס: ערוץ לוגי יוחלף בערוץ WIZ! - ערוץ חדש של 'קבוצת הופ' שהוקם במיוחד עבור יס ופונה לגילאי 6-11. WIZ! ישדר תכני תעודה, אנימציה, מקור ודרמה, מהנים ומעשירים, מעולמות מתוכן הבאים: מדע, מתמטיקה, טבע וסביבה, אומנות ויצירה, תרבויות עולם ועוד.

על פי הודעת ערוץ הילדים, שפורסמה בשעה האחרונה בעמוד הפייסבוק של הערוץ, נכתב כי "או בוי, אלישע, הצלצול האמיתי 2 וכל שאר התוכניות שאתם אוהבים לא ישודרו יותר ביס. ערוץ הילדים ימשיך לשדר בכל הכוח בפלטפורמות אחרות".

כזכור, הסכסוך בין RGE בעלת ערוץ הילדים ליס החל בספטמבר בשל מחלוקת כספית קשה בין הצדדים. יס הודיעה לפני כחודש באופן רשמי ל-RGE ולמועצת הכבלים והלוויין כי בכוונתה להוריד מהאוויר את ערוץ הילדים. בנוסף לכך, RGE מנהלת משא ומתן ומתקדם עם סלקום להעברת ערוץ הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully