וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אבטחה בריטית יוצאת מישראל: "לא הושפענו מה-BDS"

5.12.2016 / 12:01

פעילות החברה בבתי כלא בישראל ובנקודות ביקורת והתנחלויות, עוררה התנגדות מצד ארגונים פרו-פלסטיניים. דובר מטעם G4S מכחיש כי החברה הושפעה מלחצים אלה: "המכירה היא החלטה מסחרית לחלוטין"

AP

חברת האבטחה הבריטית G4S הגיעה להסכם על מכירת הפעילות שלה בישראל לקרן האחזקות הפרטיות FIMI תמורת 425 מיליון שקל. הסכם המכירה מגיע על רקע קמפיין מצד קבוצות פרו-פלסטיניות, כגון ה-BDS, סביב פעילותה בארץ.

היחידה של G4S בישראל מספקת אנשי אבטחה ומערכות אבטחה בכל ישראל, והיא חברת האבטחה הפרטית הגדולה בישראל שמעסיקה כ-8,000 עובדים. G4S רכשה את החטיבה הישראלית שלה ב-2002, ועתה היא צפויה למכור אותה בתוך שלושה חודשים.

קבוצות פרו-פלסטיניות מוחות זה מכבר נגד תפקיד היחידה בבתי כלא ונקודות ביקורת והתנחלויות בישראל. דובר מטעם G4S הכחיש כי החברה הושפעה מלחצים אלה, ואמר כי המכירה היא החלטה מסחרית לחלוטין.

מנכ"ל החברה העולמית, אשלי אלמנזה, אמר כי "המכירה של הפעילות שלנו בישראל היא חלק מתכנית ניהול הרכב הנכסים שלנו שהושקה ב-2013 לשיפור ההתמקדות האסטרטגית שלנו ומשמעות ההון שלנו. G4S ישראל היא עסק מנוהל היטב שיצמח וישגשג כחלק מקבוצת FIMI המספקת עתיד חיובי ל-6,000 הקולגות שלנו בישראל ובטווח הרחוק, שירות באיכות גבוהה ותמיכה ללקוחות הפועלים בשוק הישראלי".

החברה תשמור על נוכחות בישראל באמצעות האחזקה שלה במרכז להכשרת שוטרים שנפתח ב-2015, והמנהלים הבכירים של G4S ישראל יישארו עם העסק לאחר המכירה.

  • עוד באותו נושא:
  • BDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully