וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולנוע להמונים: הושק מתחם סינמה סיטי נתניה

28.11.2016 / 10:20

נתנייתים יעמדו בפני דילמה קשה בכל פעם שיירצו לצאת מהבית על מנת לצפות בסרטים: הבוקר נערכה מסיבת עיתונאים שבמסגרתה הושקה עיר הסרטים סינמה סיטי במתחם רוגובין-פדרמן בנתניה. "ענף הקולנוע בארץ הוא כל הזמן בעלייה", נאמר בה

צילום: שלומי גבאי

האחים לאון ומשה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי, חנכו הבוקר (שני) את מתחם עיר הסרטים הסינמה סיטי החדש במתחם "רוגובין- פדרמן" בנתניה. המתחם שנפתח בהשקעה של כ-45 מיליון ש"ח כולל מערכת הקרנת סרטים מבוססת טכנולוגיית קרני לייזר שבה הושקעו כשני מיליון ש"ח. מתחם הסינמה סיטי בנתניה ישתרע על פני 2 קומות בשטח של כ-8,000 מ"ר, מתוכם קומה שלמה של בתי קולנוע הכוללת 14 אולמות קולנוע, שני אולמות VIP, שני אולמות קולנוע המצוידים בכיסאות ממוחשבים ודינמיים ואולם מופעים ותיאטרון בן 350 מקומות ישיבה. זהו לא המתחם הגדול הראשון לקולנוע שנפתח בנתניה, חברת גלובוס מקס הקימה בשנים האחרונות מתחם בית קולנוע בעיר.

"נגמרו בתי הקולנוע הקטנים הכל הופך לבתי קולנוע גדולים. מסכים קטנים יש בבית, אז הנוער יוצא היום לקולנוע הוא רוצה ללכת למשהו ששונה ממשהו שיש היום. הדור החדש רוצה כיסא טוב, סאונד כמו שצריך, מסכים ענקיים", אמר לאון אדרי והוסיף כי מתחם הסינמה סיטי בנתניה יהיה פתוח בסופי השבוע וכי ענף הקולנוע בישראל נמצא בעלייה. אחיו משה אמר כי הם שמחים לחזק את תעשיית הקולנוע בישראל: "לקולנוע הישראלי יש יופי של סרטים. ב-2016 הגענו ל-17 מיליון כרטיסים שמתוכם 2 מיליון זה סרטים ישראלים. כשאנחנו נכנסנו, מכרו 20,000 כרטיסים לסרטים ישראלים בשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully