וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: גל השריפות בדעיכה - כל העדכונים האחרונים

27.11.2016 / 9:56

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

גל השריפות דועך: בנטף הושגה הבוקר (ראשון) רגיעה מוחלטת, לאחר שבמהלך הלילה פעלו לוחמי האש לכיבוי מוקדי בעירה קטנים באזור. בתוך כך הוארך הלילה מעצרם של שלושה בני אדם החשודים בהצתות באזור הצפון.

הממשלה תקיים היום את ישיבתה השבועית בחיפה. אתמול הודיעו שר האוצר משה כחלון ושר הפנים אריה דרעי כי תושבים שאינם יכולים לשוב לביתם יקבלו מענק מידי של 2,500 שקלים. שר החינוך בנט הגיע הבוקר ליישוב חלמיש שנפגע קשה בגל השריפות ואמר כי "אנו ניצבים בפני גל טרור לאומני".

השריפות בימים האחרונים כילו 41 אלף דונמים בכל רחבי הארץ. בחיפה לבדה נאלצו יותר מ-1,600 תושבים לעזוב את בתיהם, יותר מ-1,700 דירות ניזוקו מתוכן 527 אינן ראויות למגורים.

עוד בחדשות: המשבר באל על נמשך. טיסה של החברה לבוסטון שתוכננה ללילה בוטלה בשל עיצומי הטייסים. שתי טיסות שתוכננו לצאת לניו יורק יצאו במטוסים חכורים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום. בצפון הארץ ובהרים ינשבו רוחות מזרחיות חזקות. בשל תנאי מזג האוויר יישארו כוחות החירום בכוננות מחשש להתלקחות נוספת של שריפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully