וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: חיפה בוערת - כל העדכונים האחרונים

24.11.2016 / 14:41

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

השריפות בחיפה: המשטרה הנחתה היום (חמישי) בצהריים את תושבי השכונות הנמצאות באזורי השריפות בחיפה להתפנות מבתיהם באופן מידי. מדובר בתושבי שכונות דניה, גבעת אורנים, רוממה, מרכז חורב, רמת חן, רמת אלמוגי, אחוזה, מרכז חורב, בגין, נאות פרס, רמת אשכול ורמת ספיר. בתי הסוהר כרמל ודמון נערכים כעת גם הם לפינוי. עשרות בני אדם נפגעו קל משאיפת עשן.

האש נמשכת במקומות נוספים בארץ: שריפה גדולה פרצה גם בראשון לציון. שבעה צוותי כיבוי נמצאים כעת במקום. שלוש שריפות נוספות פרצו בנצרת ובאזור מגדל העמק. עד כה לא דווח על פינוי תושבים.

פיקוד העורף גייס ביומיים האחרונים מאות חיילי מילואים שעברו הכשרה בכיבוי שריפות. לאחר גיוסם פוזרו הצוותים השונים בין מוקדי השריפות. ביממה הקרובה תתקיים הערכת מצב נוספת בצבא, בה יוחלט האם לגייס כוחות נוספים.

עוד בחדשות: הלווייתו של סמל עידו בן ארי מרמת השרון שנהרג בתאונת אימונים ברמת הגולן, תיערך מחר בשעה 10:00 בבית העלמין הצבאי בקריית שאול. שלושה חיילים נוספים נפצעו קל באירוע, בצה"ל פתחו בחקירת המקרה.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה וייעשה אביך. מחר – נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully