וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף נמני סיים את תפקידו בהפועל פתח תקוה: "הוחלט על פרידה ברוח טובה"

המאמן סיים את דרכו בקבוצה, שנמצאת במקום ה-13 אחרי 11 מחזורים בלאומית: "ההנהלה מודה לנמני על השקעתו". המאמן: "מאחל לקבוצה הרבה הצלחה". קריספין יאמן באופן זמני

אסף נמני מאמן הפועל קטמון. ברני ארדוב
יחפש יעד חדש. נמני/ברני ארדוב

המאמן אסף נמני סיים היום (רביעי) את תפקידו בהפועל פתח תקוה אחרי 11 מחזורים מאכזבים למדי מבחינתו ומבחינת הקבוצה בליגה הלאומית. המלאבסים נמצאים במקום ה-13 בליגה עם 11 נקודות - נקודה יותר מלהפועל נצרת עילית שנמצאת במקום הלפני אחרון.

ה-0:2 על הפועל ירושלים במחזור העשירי נתן למועדון ולמאמן קצת אוויר לנשימה, אך ההפסד במחזור האחרון לעירוני נשר היה הקש ששבר את גב הגמל. "לאור אי הגעת הקבוצה אל התוצאות הרצויות, החליטו במשותף ההנהלה ומאמנה אסף נמני על פרידה", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון. "ההנהלה מודה לנמני על עבודתו, כמו גם על השקעתו הרבה ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו. עד למציאת מאמן חדש לקבוצה, יאמן זמנית אורן קריספין עוזר המאמן הנוכחי".

אסף נמני כתב בדף הפייסבוק שלו: "בהחלטה משותפת עם הנהלת המועדון הוחלט על פרידה ברוח טובה מאחר ולא הגענו לתוצאות הרצויות, ואנו מקווים לשתף פעולה בעתיד. מאחל הצלחה למועדון בהשגת מטרותיו העונה".

נמני בן ה-33 עמד על הקווים לראשונה כמאמן ראשי בעונת 2014/15 כשהדריך את הפועל קטמון. לאחר מכן מונה לעוזר מאמן בהפועל באר שבע לפני שמונה למאמן ראשי בהפועל פתח תקוה בתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully