וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן וג'אבר נפגשו עם מולנסטיין, על הפרק: עתידו של הקשר

22.11.2016 / 16:11

על פי שחקנים במועדון, השניים נכנסו לשיחה עם המאמן וכרגע לא ברור האם ג'אבר יישאר בקבוצה. סאן מנחם: "האינטראקציה עם רנה מצוינת". קרלסן ימשיך לעקוב אחר כיאל, רואדה ואלו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

שחקני מכבי חיפה, דקל קינן ועטאא ג'אבר, נפגשו היום (שלישי) עם המאמן רנה מולנסטיין לאחר האימון שערכה הקבוצה. לטענת שחקנים, השניים נכנסו לשיחה עם המאמן, כאשר נראה כי עתידו של הקשר מונח על הפרק והוא כרגע לא ברור. אתמול פורסם בוואלה! ספורט כי ג'אבר אמור לעזוב את הקבוצה בינואר, יחד עם איאד אבו עביד ויניב בריק. ההערכה היא שקינן נכנס לשיחה, כפי שעשה עם שחקן אחר בעבר, על מנת לתרגם את תוכנה.

למעט השוער אוהד לויטה, שעדיין לא ברור מתי יהיה כשיר, מכבי חיפה מתאמנת בסגל מלא וממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד מ.ס אשדוד (שבת, 19:30). המאמן רנה מולנסטיין עדיין לא ערך אסיפה בעקבות הניצחון על הפועל כפר סבא ונראה שזו תתקיים במקביל לאסיפה שיערוך לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד. ניקיטה רוקאביציה יחזור לסגל אחרי כמעט חודשיים, אולם אייל משומר יראה כנראה שוב את המשחק מהיציע. גם עאיד חבשי ייעדר ויחזור רק בשבוע הבא.

שחקן מכבי חיפה עטאא ג'אבר. יוסי ציפקיס
יעזוב בינואר? ג'אבר/יוסי ציפקיס

המגן-קשר, סאן מנחם, שכבש שני שערים בשלושה משחקים, דיבר בפודקאסט הרשמי וסיכם את המשחק. "היה לנו משחק בסדר גמור. מדברים על כך שקשה לנו לנצח קבוצות קטנות, אבל בינתיים זה הולך לנו יפה מאוד", אמר. "רנה מכין אותנו טוב לכל משחק, זה בא לידי ביטוי במגרש. הקבוצה עוברת שינוי, באימונים, בתוך חדר ההלבשה, זה עושה לנו רק טוב".

על השינוי שהביא המאמן בקבוצה הוסיף: "האינטרקציה עם רנה מצוינת, הוא לא מאמין בי אלא בהרבה שחקנים, גם בכאלה שלא משחקים וחושבים שהם מרימים ידיים, זה ממש לא ככה. כולם בתמונה, הוא מדבר איתם בגובה העיניים. שחקנים לא עולים מהספסל בפנים נפולות. יש לנו מספר ימים להתכונן לאשדוד, רנה יכין אותנו כמו שצריך ואני מקווה מאוד שנביא גם תוצאות. הקהל שלנו זה הקהל הכי טוב בארץ. הוא מגיע בכמויות אדירות, גם למשחקי חוץ ובמיוחד למשחקי בית. אתה שומע אותם ומרגיש אותם כל שניה, הם אף פעם לא מאכזבים אותנו, זאת הרגשה טובה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי חיפה, סאן מנחם. טל לוי
"שחקנים לא עולים מהספסל בפנים נפולות". סאן מנחם/טל לוי

בקבוצה מאשרים את הרצון להחזיר את עומר דמארי לישראל. השחקן עצמו כבר שלח מסר כי הוא מעוניין להגיע לחיפה. נראה כי גם המצב הכלכלי בהפועל תל אביב תורם להחלטה, אך הירוקים יצטרכו כמובן להגיע לסיכום בנוגע לפיצוי שתצטרך להעביר ללייפציג וכן בנוגע לשכרו של השחקן, כשהמטרה היא שהגרמנים ישתתפו בו לפחות העונה, עד שיוחלט אם לרכוש אותו בסופה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, מלבד דמארי שמועמד להגיע בינואר טור כריסטיאן קרלסן עוקב אחר מספר שחקנים לעונה הבאה: בירם כיאל, חסוס רואדה ודור אלו, שהקבוצה מנהלת אחריו מעקב צמוד מאז חודש ספטמבר. גם אליסון דוס סנטוס נמצא במעקב.

בנושא אחר: בקור מקפיא של מינוס שלוש מעלות, קבוצת הנוער נחתה אתמול במוסקבה וערכה אימון ראשון במתחם האימונים. מחר יתקיים משחק הגומלין (0:0 במשחק הראשון). שמוליק חנין: "מדובר בתנאים לא פשוטים שהשחקנים שלנו לא רגילים אליהם. אנחנו באים מוכנים, נעשה הכל כדי לעבור שלב".

נוסף על כך, עוזר המאמן שפוטר בתחילת העונה במקביל לעזיבת רוני לוי, רונן גבאי, חזר לתפקיד המנהל המקצועי של קבוצת הנוער בבית"ר טוברוק נתניה. חיפה עשויה להרוויח מעט מהעניין הזה כיוון שגבאי היה אמור לקבל ממנה פיצוי בגין ההסכם. זוהי הקדנציה השנייה של גבאי בטוברוק, לאחר שבעבר אימן את קבוצת הנוער של המועדון ושימש כמנהלה המקצועי של המחלקה במשך שמונה שנים. לאחר מכן עבר לאימון קבוצות בוגרים כמאמן הראשי של מכבי קביליו יפו, ולאחר מכן כעוזר המאמן של רוני לוי במכבי נתניה ובמכבי חיפה. גבאי מצטרף לקאלה דרשלר, שחקן עבר נוסף שחתם לאחרונה בקבוצה בתפקיד מאמן השוערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully