וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טטיאנה הופמן הייתה נחוצה לחברת החדשות בדיוק כמו ביום שהגיעה"

וואלה ברנז'ה

16.11.2016 / 13:50

הבוקר נערכה הלווייתה של עיתונאית חדשות 2 טטיאנה הופמן ז"ל. אבי וייס: "היא הייתה רלוונטית למערכת בדיוק כמו ביום שהצטרפה אלינו לפני 23 שנים". ערד ניר: "בדרך כלל כשטטיאנה לא הגיבה הייתה לנו שיחה מאוד קשה למחרת היום כי היא הגיבה בפרצוף"

צילום רוני כנפו עריכה אביב אירגז

היום בבוקר (רביעי) נערכה הלווייתה של העיתונאית טטיאנה הופמן, כתבת חדשות החוץ של חדשות 2. אבי וייס, מנכ"ל חדשות 2, הספיד את הופמן ואמר: "טטיאנה הופמן הייתה נחוצה לחברת החדשות בדיוק כמו ביום שהגיעה, ורלוונטית למערכת החדשות שלנו בכלל ולדסק חדשות החוץ בפרט בדיוק כמו ביום שהצטרפה אלינו לפני 23 שנים".

ערד ניר, עורך חדשות החוץ של חדשות 2, אמר כי "בדרך כלל כשטטאינה לא הגיבה הייתה לנו שיחה מאוד קשה למחרת היום – כי היא הגיבה בפרצוף. כשהיא לא אהבה משהו היא הייתה חייבת להגיד במפגש הראשון שהיא לא אוהבת".

הופמן נפטרה מדום לב ביום שני האחרון בגיל 69, בביתה שבירושלים. היא החלה את דרכה בחדשות 2 עם הקמת חברת החדשות ב-1993 ושימשה מאז כעורכת בכירה וככתבת בדסק החוץ של חברת החדשות. הופמן עסקה בכל תחומי חדשות החוץ, ואף סיפקה פרשנות על הנעשה בישראל לתחנות רדיו וטלוויזיה בצ'כיה ובמדינות נוספות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully