וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוינפלד להפועל תל אביב: "החוזה מבוטל". בומבה: "אני עוזב"

10.11.2016 / 14:57

החלוץ טוען שחוזהו הופר, מכבי תל אביב ומכבי חיפה עוקבות. בקבוצה הגיבו: "חבל שבחר לפנות לתקשורת". הרומני יתבע את המועדון, שהגיב: "שכר אוקטובר שולם בזמן". השניים נעדרו מהאימון

שחקן הפועל תל אביב ארון שוינפלד. ברני ארדוב
מצא את הנתיב החוצה? שוינפלד/ברני ארדוב

זעזוע היום (חמישי) בהפועל תל אביב, לאחר שארון שוינפלד וקלאודיו בומבה הודיעו בזה אחר זה שהם עוזבים ללא דיחוי וגם תובעים את המועדון. השניים אף נעדרו היום מאימון הקבוצה.

seperator

שוינפלד מסר היום הודעה בכתב להפועל תל אביב על ביטול ההסכם בין הצדדים. החלוץ טען באמצעות עורך דינו רועי רוזן, שבמסגרת החוזה בין הצדדים נקבע כי אם המועדון מאחר בתשלום כלשהו בלמעלה מ-30 יום, יהיה השחקן רשאי לבטל את החוזה באופן מיידי וחד צדדי.

לטענת רוזן: "על אף הסעיף, המועדון בחר שלא לשלם תשלום משמעותי ביותר שהיה צריך להיות משולם כבר לפני חודשיים. לאחר שהשחקן המתין חודשיים תמימים (הרבה מעבר למה שהיה מחויב על פי החוזה), הודיע היום שוינפלד על ביטול החוזה בין הצדדים, בהתאם להוראותיו.
במקביל, הוגשה תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל בעניין זה וגם בגין חובות כספיים הנובעים מהביטול כאמור".

שוינפלד היה מבוקש במכבי תל אביב בקיץ, אך הפועל תל אביב סירבה למכור אותו. כעת ייתכן שהצהובים ינסו לצרף אותו בהתאם להתפתחויות החדשות. גם במכבי חיפה עוקבים אחרי מצבו של שוינפלד. המטרה היא לצרף שני שחקנים בחלון ההעברות, שחקן הגנה ועוד שחקן התקפה. שוינפלד כבר היה במעקב של חיפה בעבר, ולא מן הנמנע שבמידה ויעזוב, חיפה תצרף אותו.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה לדברים: "היום בשעות הצהריים קיבלנו מכתב מעורך דינו של ארון שוינפלד ובו דרישה לשחרור מידי. צר לנו שהשחקן ועורך דינו בחרו לפנות לתקשורת ולמוסד לבוררות, במקום להציג את טענותיהם בפני הנהלת המועדון. ארון שוינפלד הוא שחקן הפועל תל אביב, תחת חוזה מחייב והקבוצה תשמור על זכויותיה במסגרת המוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל במידה שתידרש לכך".

בנוגע לבומבה: "שחקן הקבוצה קלאודיו בומבה לא הופיע היום לאימון הקבוצה, זאת ללא הודעה מוקדמת או קבלת אישור.
בהתאם לסיכום עם עורך דינו, קיבל השחקן תשלום עבור יתרת החוב שעמד לזכותו אך לצערנו הוא בחר לנקוט בצד חד צדדי ולא להופיע לאימון הקבוצה. דברים באו דווקא על רקע העובדה ששכר אוקטובר שולם היום בזמן לכל עובדי המועדון ובכך הוסדרו כל החובות כלפי כלל העובדים".

עוד בנושא:

ארון שוינפלד המתוסכל מרגיש מרומה בהפועל תל אביב
אנטל תובע מהפועל תל אביב שחרור מיידי ויותר ממיליון יורו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. אבי כהן
התעניין בשוינפלד בקיץ. קרויף/אבי כהן

זמן לא רב אחרי המכתב של שוינפלד, התברר שגם הקשר הרומני קלאודיו בומבה הודיע למועדון שהוא עוזב בעקבות הפרת חוזה ושהוא יטוס ביממה הקרובה למולדתו. בהפועל תל אביב עושים מאמצים כבדים לשנות את דעתו של בומבה ויש סיכוי נמוך מאוד שהוא יתרצה ויישאר.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, בומבה כבר איים לפנות לוועדה למעמד השחקן ולתבוע את המועדון ב-CAS בגלל שלא שולמו לו סכומים רבים. אנשי הפועל תל אביב הצליחו לרכך את הרומני, אך כעת נראה שהוא החליט לממש את האיום.

סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully