וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי שביט: "ראיתי במהלך יסודות של חיזור"

27.10.2016 / 22:45

העיתונאי הגיב הערב על ההאשמות בהטרדה מינית באתר העיתון בו הוא עובד - "הארץ": "לא התכוונתי לעשות דבר שאינו מקובל על גברת ברין ובוודאי שלא הייתה לי כל כוונה לגרום לה לתחושת אי נוחות או לפגוע ברגשותיה. מתנצל מעומק לבי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאל ברין וארי שביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כמי שמכבד כל אשה וכל אדם, וכמי שסולד מהטרדות מיניות, אני מתנצל מעומק לבי על אי-הבנה זו", כך הגיב הערב (חמישי) ארי שביט להאשמות בהטרדה מינית שפרסמה עיתונאית "ג'ואיש ג'ורנל" דניאל ברין.

שביט מסר בהודעה כי "לא התכוונתי לעשות דבר שאינו מקובל על גברת ברין ובוודאי שלא הייתה לי כל כוונה לגרום לה לתחושת אי נוחות או לפגוע ברגשותיה". יש לציין כי הודעת ההתנצלות של שביט פורסמה באתר העיתון שבו הוא עובד - "הארץ" - ללא קרדיט בגוף הידיעה. לא ברור למי שביט הוציא את ההודעה, מלבד לעיתון שבו הוא מועסק.

בהודעה, שביט טוען כי "לפני יותר משנתיים וחצי, בפברואר 2014, פגשתי את גברת דניאל ברין לשיחה בלוס אנג'לס. היום אני מבין, בצער, שפירשתי באופן שגוי לחלוטין את האינטראקציה בינינו באותה פגישה. עד שקראתי השבוע את המאמר אותו פרסמה, חשתי שהיה לנו מפגש ידידותי שכלל, בין היתר, גם יסודות של חיזור. לרגע לא חשבתי שמדובר בהטרדה מינית. אבל את מה שאני ראיתי כחיזור, ברין ראתה כהתנהגות לא הולמת ואף מטרידה מצדי".

מוקדם יותר פורסם כי בחדשות 10 בוחנים את ביטול השתתפותו בפאנל של "שישי עם אילה חסון". ב"הארץ" מסרו היום לוואלה ברנז'ה כי "אין שינוי בסטטוס של שביט". על פי גורמים בעיתון, הודעת ההתנצלות שפורסמה הערב הייתה יוזמה של שביט.

ברין טענה השבוע במאמר לאתר "ג'ואיש ג'ורנל" כי עיתונאי ישראלי הטריד אותה מינית. שמו של העיתונאי לא הוזכר, אך הוא תואר כ"עיתונאי רב הישגים", שהיה נשוי ואב לילדים, וכתב ספר שהשפיע רבות על הקהילה היהודית בארצות הברית. ברין ציינה כי הגיעה ללובי המלון שבו שהה העיתונאי במהלך ביקור של יומיים בארצות הברית, כדי לראיין אותו על הספר שכתב

"הוא אמר לי שיש לו פגישות במהלך היום ואני האמנתי לו", אמרה. " ברגע שהגעתי ושמתי את מקליט הקול שלי על השולחן הוא עצר את הריאיון", כתבה ברין. "הוא אמר שראשית הוא רוצה להכיר אותי ושאל אותה כמה שאלות אישיות. השאלות האלה גרמו לי להרגיש לא בנוח". ברין אמרה כי לאחר מכן העיתונאי נע לעברה "כמו חיה", אחז בראשה ומשך אותה לעברו. "חשתי משותקת", שחזרה ברין. היא ציינה כי היא עזבה את המקום בנימוס, וכי העיתונאי התעקש ללוות אותה למכוניתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully