וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסה את הראש שלי": אמריקני הותקף בידי דובה - ותיעד בפייסבוק

תושב מונטנה הותקף פעמיים על ידי דובה, שככל הנראה שמרה על הגורים שלה, עד שהצליח לשוב לרכבו. לאחר מכן הוא פרסם סרטון בפייסבוק שבו הציג את הפציעות הקשות וסיפר כי הוא ניסה "לשחק אותה מת"

צילום: מתוך דף הפייסבוק של טוד אור, עריכה: אוהד פיטר

תושב מונטנה, ארצות הברית, בן 50, הותקף על ידי דובת גריזלי ופרסם בפייסבוק סרטון שצילם בדרכו לבית החולים. בסרטון נראה טוד אור שותת דם מפניו ומגפיו, והוא מתאר את השתלשלות האירועים המפחידה. "כן, החיים גרועים בארץ הדובים", אמר אור בסרטון. "כרגע היה לי מפגש עם דובה עם שני גורים שהתנפלה עלי ממרחק של יותר מ-70 מטרים".

הוא סיפר בסרטון כי למרות שריסס אותה בתרסיס מיוחד נגד דובים - התרסיס לא עשה את העבודה כמו שצריך, והדובה תקפה אותו. בנוסף, הוא אמר שהוא השתטח על פניו וניסה להגן על העורף שלו. "היא תפסה את הראש שלי כמו שצריך", אמר אור, "לא יודע מה יש מתחת לכובע שלי. היא תפסה את האוזניים, את הזרוע שלי ואת הכתף". הוא הוסיף כי לדעתו, על אף שהוא שבר את הזרוע - "הרגליים שלו בסדר והאיברים הפנימיים גם לא נפגעו. הלכתי קרוב לחמישה קילומטרים ואני בדרך לבית חולים".

עוד בוואלה! NEWS:
שנה למבצע הרוסי ששינה את כללי המשחק בסוריה - והנציח את המלחמה
הדיווחים על מגעים לאחדות שוב מעוררים מרירות במחנה הציוני: "הרס את החג"
גל טיהורים נוסף: 13 אלף שוטרים בטורקיה הושעו ביום אחד

מטייל שהותקף על ידי דובה, אוקטובר 2016. פייסבוק, צילום מסך
טוד אור מציג את הפציעות שהותירה בו הדובה/צילום מסך, פייסבוק

הוא סיפר כי לאחר שהותקף הוא ניסה לעשות את דרכו חזרה אל השביל, אך הדובה חזרה ותקפה אותו שוב. רק לאחר שהדובה סיימה את התקיפה השנייה הצליח אור לשוב אל רכבו ולנסוע לכיוון בית החולים, כך לדבריו. לא מדובר בפעם הראשונה שבה דובים תוקפים בני אדם באותו אזור, ולמעשה מדובר בתקיפה החמישית שקרתה בסתיו האחרון.

דובר של מחלקת הדגה, הטבע והפארקים במונטנה, רון אסהיים, אישר כי אור הותקף וציין כי כמות התקיפות הולכת וגוברת מדי שנה. הוא הוסיף כי לא מדובר בהתנהגות חריגה של הדובה במידה והיא ניסתה להגן על הגורים שלה, אך בכל זאת המקום ייסגר למבקרים עד שהרשויות יסיימו לחקור את הנושא. השריף המחוזי רוג'ר תומפסון אמר כי אור עשה ככל שביכולתו כדי לגרום לדובה לעזוב אותו. "זה כמו להיפגע מברק פעמיים באותו יום - אתה לא מותקף פעמיים באותו יום על ידי אותו דוב", אמר תומפסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מטייל שהותקף על ידי דובה, אוקטובר 2016. פייסבוק, צילום מסך
אור בבית החולים/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully