וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוש ספייס תתבל לכן את הפנים: "אני רוצה לגרום לנשים לחוש בטוחות בעצמן"

22.9.2016 / 17:00

עולם האופנה מתחלק ל-2 קבוצות - אלה שאוהבים את ויקטוריה בקהאם כי לא שכחו שהיתה פעם ב"ספייס גירלז", ואלה שאוהבים כי שכחו שהיתה פעם ב"ספייס גירלז". כך או כך, נראה שהיא עצמה כבר שכחה. מעצבת האופנה המוערכת משתלטת כעת גם על תעשיית האיפור. ריאיון מיוחד, שווה פוש

אתר רשמי

בווידיאו: תצוגת אביב 2017 של ויקטוריה בקהאם בניו יורק.

"מאוד היה לי חשוב ליצור מראה נקי. לקח לי שנים למצוא את גוון הניוד המדויק של הליפסטיק. תמיד היה יוצא לי או ורוד מדי או חיוור מדי. בסוף הצלחתי למצוא את האיזון שמצליח להציג מראה טבעי ונכון". ויקטוריה בקהאם מציגה: אני היי בנטורל. מול עיתונאיות אופנה וטיפוח, דקות לאחר תצוגה מוצלחת בעיצובה בשבוע האופנה של ניו יורק, המעצבת עומדת נרגשת ומציגה בקול רועד ובמבטא בריטי חמוד את הבייבי החדש שלה - קו איפור משותף עם ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר.

באחד הימים החשובים בחייה, כשהיא משיקה באיוונט חגיגי כפול קולקציה חדשה + מוצרי איפור, היא בחרה ללבוש חולצת פסים בהירה בגזרת אוברסייז, מכנסי בד רחבים וחגורת קשירה, ולנעול סנדלים תנכ"יים שטוחים. באותו הרגע היה ברור לכולם שמהפך הסטייל שדובר עליו רבות הושלם סופית. שעתיים לאחר מכן היא כבר תועדה בשמלה צמודה ובסנדלי עקב, אבל לא ניתן לעובדות לבלבל אותנו. הביגוד הנבחר למעמד מול התקשורת העביר מסר ברור.

ויקטוריה בקהאם לאחר תצוגת אביב 2017 בשבוע האופנה של ניו יורק. GettyImages
"מאוד היה לי חשוב ליצור מראה נקי וטבעי". בקהאם בהצגת קו האיפור החדש/GettyImages
ויקטוריה בקהאם מחוץ למסעדת בלתזאר בניו יורק. GettyImages
כעבור שעתיים - העקבים והגזרה הצמודה חזרו. בכניסה למסעדת בלתזאר הניו יורקית/GettyImages

עולם האופנה מתחלק לשתי קבוצות - אלה שאוהבים את ויקטוריה בקהאם כי לא שכחו לה שהיתה פעם חברה בלהקת הספייס גירלז, ואלה שאוהבים כי שכחו שהיתה פעם חברה בלהקת הספייס גירלז. כך או כך, נראה שבקהאם עצמה כבר שכחה.

העקבים, החימצון, השיזוף המוגזם, הסיליקון והשיק הטראשי בטוטאל לוק הפלסטיקי שחלש על כל ההווייה - וכלל את המיקרופון הכבוי שלה בהופעות - נעלמו כלא היו והוחלפו בסטייל מדויק ומתוקתק מכף רגל ועד ראש, כיאה לאחת ממעצבות האופנה המוערכות והמשפיעות של דורנו.

עם מותג הנושא את שמה הנמכר ביותר מ-400 חנויות בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם (וכאן בישראל ברשת פקטורי 54), הדהימה בשנים האחרונות כוכבת הפופ לשעבר את עולם האופנה. העיצוב המזוהה עמה מציג מינימליזם נשי מתוחכם אך עם זאת לא מתאמץ, המשולב באמירה בוגרת ובנוכחות שקטה. מיקס נדיר בכל הנוגע לאופנה, שמתורגם לבגדים מוצלחים. בין הלהיטים ניתן למצוא פרשנות סקסית שלה לחליפה הגברית הקלאסית, משחקי קשירה, טופים דמויי חזיות ששומרים על לוק מכובד וחליפות חצאית נוטפות שיק. המבקרים בהתאם מהללים, ורשתות האופנה עובדות על גרסאות דומות בנגישות תמחורית.

אייקון נולד

הארפר בקהאם בת ה-4 הפכה לאושיית סטייל מובילה

לכתבה המלאה
ויקטוריה בקהאם עם עורכת ווג אנה וינטור ועורכת ווג בריטניה אלכסנדרה שולמן. GettyImages
המבקרים מהללים, התקשורת מחבקת. בקהאם עם עורכת ווג ארה"ב אנה ווינטור ועורכת ווג בריטניה אלכסנדרה שולמן, השבוע בלונדון/GettyImages

באופן טבעי ובצדק, תעשיית האופנה חשדנית כלפי מהפכים המתרחשים לה מתחת לרדאר. בדומה לקים קרדשיאן - השוואה לא טבעית ועם זאת מתבקשת - היתה זו החותמת הרשמית של ווג שהעניקה לבקהאם תו תקן של איכות. "בנקודת הזמן הנוכחית ויקטוריה יכולה לעשות הכל מבחינתי", אמרה עורכת ווג אנה ווינטור בריאיון לרגל גיליון ספטמבר הנוכחי. "אמנם היה לה לא קל כשהיא התחילה כי צחקו עליה בגלל העבר שלה ולא לקחו אותה ברצינות, אבל מעולם לא ראיתי מעצב שעובד קשה כך-כך. יש לה נקודת מבט משלה, והיא עברה שינוי עצום. היא לא מנסה להיות משהו שהיא לא".

כשלצדך תמיכה אבסולוטית של עורכת ווג ארה"ב ועורכת ווג בריטניה אלכסנדרה שולמן - שם היא מככבת בשער גיליון אוקטובר החדש - מקומך בתעשייה מובטח ורמת באזזך מועצמת. העורכות החשובות ישבו יחד בשורה הראשונה בתצוגה שהתקיימה בשבוע שעבר בניו יורק. הבעל המסוקס דיוויד הקפיד ביסודיות לצחקק עם שתיהן.

ויקטוריה בקהאם בפסטיבל קאן, מאי 2016. GettyImages
"היא לא מנסה להיות משהו שהיא לא"/GettyImages
ויקטוריה בקהאם. GettyImages
פלאשבק מטריד לבקהאם כפוש ספייס. החימצון, הסיליקון והשיזוף המוגזם נעלמו כלא היו/GettyImages

אז אחרי שהפכה לאימפריה אופנתית, מתפנה כעת פוש ספייס להגשים חלום ישן ולהראות שהיא מסוגלת לכבוש גם את תחום הביוטי. "מגיל 14 אני זוכרת את עצמי מתאפרת ומשתעשעת עם כל מה שיש לי בבית, לא משנה אם זה נראה טוב או לא", מספרת בקהאם לוואלה! אופנה". "אני אשת קריירה, אמא לארבעה ילדים ועדיין מצליחה להתאפר כמו שצריך כל בוקר לפני היציאה מהבית. כעת אני רוצה לגרום לנשים לחוש חזקות ובטוחות בעצמן, לגרום להן להרגיש במיטבן".

קולקציית איפור חדשה שתימכר במהדורה מוגבלת מושקת כעת (בארץ היא תנחת בחודש ינואר) וכוללת 15 מוצרים. בין התכשירים הבולטים ניתן למצוא פלטת צלליות עיניים בגווני ירוק-כחול, שיהפכו אתכן ל"מסמר הערב", המאפשרת ליצור שלושה מראות עיניים מנצנים בחספוס עדין; קרם בוקר היוצר מראה עור קורן. הוא כולל מיקרו-פנינים עם פיגמנטים; ותכשיר היוצר היילייטס - דגשים וזוהר לפנים - בהשראת מוצר של אסתי לאודר שאינו משווק יותר ובקהאם אהבה אותו עד כדי כך שהייתה חייבת להחזירו לחיים.

אתגר חמש הדקות של ויקטוריה בקהאם - גם אתן יכולות! צפו

"צילמתי את מדריך האיפור ב-5 דקות ללא מראה, זו מיומנות אמיתית"

מדריך האיפור שלך באתר של ווג הפך לוויראלי ונחשב כעת לתנ"ך של היופי.
"כן, ורבים לא יודעים, או למעשה לא שמים לב, שצילמתי את כולו ללא מראה. זו המיומנות האמיתית. רציתי להקל על הלקוחות ולפשט עבורן את הדברים, וניסיתי להראות איך ב-5 דקות בלבד אפשר להשיג מראה איפור מלא, באמצעות 5-4 תכשירים לכל היותר. אני רוצה שנשים יידעו שהן יכולות לסמוך עליי - החל בבגדים וכלה באיפור".

כיצד עלה הרעיון להשיק קו איפור משל עצמך?
"עשיתי פגישה אצלי בבית עם הנציגה מאסתי לאודר. כל שולחן פינת האוכל שלי כוסה בצבעי איפור שערבבתי בעצמי ובתכשירי המותג שאהבתי בעבר אך אינם משווקים יותר. מבחינתי, כאישה שמתאפרת ואוהבת להתעסק באיפור, זה חלום שהתגשם. אני עובדת עם מאפרים מקצועיים מגיל 18. ראיתי תמונות שלי ולמדתי מה מתאים לי ומה לא, ורציתי לחלוק את הידע הזה עם נשים מכל העולם".

מה מייחד את המוצרים שלך?
"נקודת המוצא שלי הייתה להראות עור נקי ויפהפה. נשארתי נאמנה לכך גם במראה שעיצבתי לתצוגת האופנה של אביב 2017. האיפור נועד לשקף רוח חופשית ובטוחה, ולכן השימוש בצבעים מתבטא בעיקר במשיכות צבע עזות לרוחב העיניים לצד לוק טבעי של שאר הפנים".

איך נראה הבוקר שלך? תני לנו פירוט של שגרת הטיפוח.
"אני מתחילה בקרם פנים טוב. אחר כך אני הולכת כמעט תמיד על מראה עיניים כהה - חום כגוון בסיס, ואז מוסיפה שחור קרוב יותר לקו הריסים. אני משתמשת באייליינר ובמעט ברונזר - איתו כמובן גם משתמשת להדגשת קווי המתאר של הפנים. בשלב הבא אני מורחת שפתון או תוחם בגוון בהיר בתוספת מעט גלוס לשפתיים".

תשאלו את הכוהנת: מה יש לויקטוריה בקהאם בתיק?

"ראיתי תמונות שלי ולמדתי מה מתאים לי ומה לא, ורציתי לחלוק את הידע הזה עם נשים מכל העולם"

"אני נוטה לשנות את הלבוש ואת האיפור שלי בהתאם למקומות שבהם אני נמצאת", מבהירה בקהאם שהיא אושיה בינלאומית. ואכן קו האיפור מתחלק לארבעה מראות שונים, בהשראת ארבע ערים מרכזיות בחייה - לונדון מולדתה, ניו יורק עיר מגוריה, לוס אנג'לס עיר לעבודה ופריז עיר לחיים הטובים.

כיצד תתארי כל אחד מהמראות?
"מראה האיפור הלונדוני הוא יותר רוקנ'רולי מחוספס שמתאים מאוד לערב, ומציג איפור עיניים כהה בתוספת מעט ברק. הלוק הפריזאי מתמקד דווקא בשפתיים אדומות, בגימור מאט לצד עיניים בצללית בגוון ירוק. זה מראה מודרני שנראה לא מתאמץ, כמו הסטייל הייחודי של הפריזאיות. בניו יורק הלכנו על עור שזוף ובוהק עם צללית עיניים בכחול עז למראה תוסס. המראה האחרון, זה של אל.איי הוא הכי צעיר מבין הארבעה, משדר רעננות וכולל את כל מה שאני אוהבת בלוס אנג'לס - זוהר שחום בצבעים חמים".

קולקציית האיפור המשותפת של ויקטוריה בקהאם ואסתי לאודר תהיה זמינה בישראל החל מחודש ינואר.

הכתבת התארחה בנסיעת עיתונאים מטעם המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רציתי להקל על הלקוחות ולפשט עבורן את הדברים". בקהאם בתהליך העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המראה הפריזאי. דגש על השפתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכשירי לוס אנג'לס. מראה שזוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפור לונדוני הכולל עיניים מעושנות ושפתיים בגוון ניוד, כמו של בקהאם עצמה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוק ניו יורקי, צלליות בצבעי נועזים - כפי שנראו בתצוגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully