וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערבים שהותקפו על ידי להב"ה שוברים שתיקה: "מפחיד ללכת לבד"

22.9.2016 / 17:30

לפי העדויות, פעילי הארגון, שמסתובבים בכיכר ציון בירושלים שואלים את העוברים והשבים "מה השעה?", ובתגובה למבטא ערבי - הם תוקפים באלימות קשה. "אתה יכול למות פה ואף אחד לא מסתכל עליך"

צילום: המרכז הרפורמי לדת

בשנים האחרונות הותקפו בכמה הזדמנויות ערבים על רקע לאומני בכיכר ציון שבירושלים על ידי פעילי ארגון להב"ה, שמתרכזים באזור מדי חמישי בערב ומוצאי שבת. הערב (חמישי) צפויה להתקיים במקום הפגנה של המרכז הרפורמי לדת ומדינה שיוצא נגד פעילות הארגון.

ח' הותקף פעמיים באזור הכיכר. "הפעם הראשונה הייתה לפני חצי שנה ברחוב הנביאים", הוא שחזר. "מישהו ביקש סיגריה ואמרתי שאין לי. הוא המשיך ושאל 'מה השעה?' ופתאום אני רואה הרבה אנשים. כולם הרביצו לי ולא היה מי שיעזור. קיבלתי מכות וקיבלתי דקירות של סכין יפני בגב.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
דוח המבקר: משרד החינוך לא מיישם תכניות למניעת גזענות
בר נהרג בנפילה ממגלשה: "אחרי מות אביו - הבטיח לאמו שידאג להכול"
עם הפתעה בשרוול: נתניהו ידבר על טרור - בעולם מעדיפים לעסוק בהתנחלויות

כיכר ציון, ירושלים. יעל געתון, מערכת וואלה! NEWS
"ברגע שאמרתי את המילה 'ערבי' העיפו אותי בבוקס". כיכר ציון בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון

"הפעם השנייה הייתה ליד 'קפה רימון', מישהו בא והתחיל להגיד לי 'לך הביתה' באיום. אמרתי לו 'סליחה, אני עובד פה', והוא התחיל לתת לי מכות יחד עם תשעה צעירים עם חולצות להב"ה", המשיך ח'. "מה שעברתי... כל הפרצוף שלי התנפח. אתה יכול למות פה ואף אחד לא מסתכל עליך. אני מפחד ללכת לבד, כי אני ערבי. אם אני נכנס במישהו כולם מתחילים לצעוק 'מחבל', ואני לא מחבל".

הערבים שהותקפו מספרים על שיטת פעולה חוזרת ונשנית של התוקפים - הם שואלים מה השעה כדי לשמוע את המבטא ולוודא שמדובר בערבי בטרם יחלו במכות נמרצות. "עבדתי באולם אירועים בתלפיות, יצאתי לעיר ובכיכר ציון ירדתי ממונית", סיפר ע'. "ניגשו אלי ארבעה אנשים עם חולצות שחור-צהוב, ישר ידעתי שהם של להב"ה. הם מסתובבים בימי חמישי ושבת מחפשים ערבים לדפוק להם מכות. אחד שאל אותי 'מה השעה?', אמר לי 'אתה ערבי?' הסתכלתי עליו ואמרתי לו 'כן, אני ערבי'. ברגע שאמרתי את המילה, הוא העיף אותי בבוקס".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלי פרקש לובש חולצת ארגון להבה, דצמבר 2015. ראובן קסטרו
"כל הפרצוף שלי התנפח". פעיל עם חולצת ארגון להב"ה/ראובן קסטרו

לדבריו של ע', מיד לאחר מכן הגיעו ארבעה נוספים והחלו להכות אותו בכל הגוף. "רצתי אבל אף אחד לא התייחס ואף אחד לא עזר לי. אני מפחד ללכת לעבודה, מפחד להסתובב בעיר ומפחד לדבר בטלפון בערבית, שלא יקלטו שאני ערבי, שלא יקרה לי עוד פעם".

המרכז הרפורמי לדת ומדינה, שיקיים הערב את ההפגנה נגד אותה פעילות אלימה, פתח קו חם בשם "כי אנשים אחים אנחנו". המרכז קורא לכל מי שהותקף בידי יהודים או ראה תקיפה שכזו להתקשר ולמסור את עדותו.

מיו"ר להב"ה בנצי גופשטיין נמסר: "ארגון להב"ה עוסק כל הזמן בהצלת בנות ישראל. השבוע בלבד הצלחנו לשכנע ארבע בנות לשוב לעם ישראל, הן מצטרפות לעשרות בנות ונשים שניצלו השנה. כנראה שיש כאלה, רפורמים המעודדים התבוללות ועוד שחברו אליהם שהדבר לא מוצא חן בעיניהם והם מנסים ללא הצלחה להתנכל לפעילות שלנו. אני גאה שהרפורמים וחבריהם בחרו להלחם דווקא בנו. לכבוד הוא לי. הכלבים ינבחו ולהב"ה תנצח. מדובר בעדויות שקר כמיטב המסורת של שוברים שתיקה. ללא פנים ללא שמות וללא תלונות במשטרה. ארגון להב"ה פועל רק לפי החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully