וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין אישר: שלומי אזולאי יעבור לעירוני קרית שמונה

8.9.2016 / 19:32

קשר מכבי תל אביב יעבור אל הצפוניים על אף שאלה איחרו לרשום את השחקן טרם סגירת חלון ההעברות. הקבוצה של מוטי איוניר תוכל לרכוש את השחקן תמורת 450 אלף יורו בתום העונה

שחקן מכבי תל אביב שלומי אזולאי. ברני ארדוב
נודד צפונה. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

שלומי אזולאי עובר לעירוני קרית שמונה. קשר מכבי תל אביב בשנה האחרונה קיבל היום (חמישי) מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל אישור להשלים את המעבר שלו לקבוצה של מוטי איוניר, זאת על אף שהאחרונה איחרה עם הרישום. קרית שמונה קיבלה אישור מיוחד להשלמת ההשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישתו תמורת 450 אלף יורו, בהסתמך על תקדים שלומי ארבייטמן ומעברו להפועל חיפה מינואר. אזולאי היה באימון בקרית שלום כאשר קיבל את הבשורה לפיה הוא עוזב את הקבוצה.

אזולאי יוכל לשחק עם הקריה כבר במחזור הקרוב מול הפועל רעננה. הוא אמר לאתר הרשמי של קרית שמונה: "שמח מאוד על המעבר. עברתי תקופה קשה מאוד של שלושה חודשים. התגעגעתי להרגשה של משחק. שמח מאוד על האמון מצד קרית שמונה, עכשיו הזמן לעבוד".

במכתב שהוגש לבית הדין ציינו בקרית שמונה שהבעלים איזי שרצקי התקשר אמש בשעה 18:45 לבקרת התקציבים והודיע להם בדיוק על ההסכם שגובש וכמה כסף צריך להוסיף כערבויות לחוזה של אזולאי, בעוד בבקרה אישרו את הכספים. הבעיה הייתה בהגשת המסמכים להתאחדות, שהתעכבו.

עוד לפני החתימה שוחח שרצקי עם הקשר והביע בפניו את ההערכה שהוא והצוות המקצועי רוחשים כלפיו ואת הרצון העז לראות אותו מגיע. הבעלים אף הבהיר לאזולאי שהוא מאמין בו ולכן התעקש להוסיף אופציית רכישה בסוף העונה.

עוד בנושא:

האם עסקת שלומי אזולאי תאושר? קרית שמונה מחכה להחלטת הבקרה
מכבי תל אביב: "לא נאמר לברק יצחקי שהוא יקבל את השחרור בחינם"

עדכון ראשון: 07:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully