וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ויאם עמאשה ודולי מנגה חתמו עד תום העונה

גוטמן שדרג את החלק הקדמי לפני סגירת חלון ההעברות. לאדומים תהיה אופציה על עמאשה לעונה הבאה, החלוץ ירוויח 50 אלף דולר ושכרו ישודרג אם יישאר. מנגה יקבל 6,000 אלף דולר לחודש

אתר רשמי

מספר שעות לפני סגירת חלון ההעברות בליגת העל, החתימה הפועל תל אביב שני חלוצים: ויאם עמאשה ודולי מנגה. שחקן בני סכנין לשעבר, שכבש אשתקד תשעה שערים, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת ואמר: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל תל אביב, זה מועדון גדול שכל ילד שמשחק כדורגל חולם לשחק בו יום אחד. אני מתרגש מאוד ורק רוצה להתחיל להתאמן ולשחק עם הקבוצה". עמאשה ירוויח 50 אלף דולר לעונה כאשר אם הוא יישאר בעונה הבאה שכרו ישודרג.

מנגה חתם עד סיום העונה. לאדומים תהיה אופציה להשתחרר מהחוזה בינואר וההערכות הן שמנגה ירוויח כ-6,000 אלפים דולר לחודש. הוא אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני מתאמן עם הקבוצה כבר מספר שבועות ושמח מאוד שניתנה לי ההזדמנות להוכיח את עצמי. התרשמתי מאוד מהתנאים והאווירה במועדון ואני כבר מחכה לשחק עם הקבוצה".

מנגה בן ה-23 נבחן במתחם חודורוב מזה כמה שבועות ואף שותף במשחק גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב (הפסד 2:0). הוא שיחק בעונה הקודמת בטונדלה הפורטוגלית ולפני כן לבש את מדיהן של קבוצות המילואים של בראגה ובנפיקה. בעבר גם השתייך לסטנדרד ליאז' ושיחק שנתיים בליארסה הבלגית. הוא לבש את מדי נבחרת אנגולה 7 פעמים וכבש שער אחד.

דודו ביטון וישראל זגורי עדיין לא מצאו קבוצות חדשות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולקאם. עמאשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכירו את אביו של דולי מנגה. כדאי לכם

מעניין יהיה לראות אם למשחקי הקבוצה יגיע גנרל דידייה מנגה, אביו של דולי ואם לשפוט על פי התקשורת הבלגית - מפקד לשעבר בצבא אנגולה. בעיקר יהיה מעניין לראות אם הוא יתייצב כך למשל לדרבי התל אביבי. למה? הנה ההסבר:

לפני כמה שנים גנרל דידייה הופיע למשחק של בנו נגד אנדרלכט במדים צבאיים מלאים. דולי כבש ורץ להתחבק עם אביו שהפך מיד למרואיין מבוקש: "אני לובש את המדים רק לאירועים מיוחדים: טקסים, לוויות, ומשחקים נגד אנדרלכט", סיפר, "כשאני לובש את המדים, דולי יודע שזה אירוע גדול. המדים האלו נותנים לנו ביטחון ואת התמיכה של אלוהים".

גנרל דידייה נודע בהמשך בזכות היותו דמות צבעונית ומרואיין שבדרך כלל מסוגל לייצר כותרות. בהזדמנות אחרת אמר: "אנחנו כבר לא גרים באנגולה, אבל אנחנו אנגולים ולא בלגים. לעולם לא נהיה בלגים, בגלל שצבע העור שלנו שחור".

בינואר 2013 מנגה הילד הושאל לתקופה קצרה בטורינו האיטלקית והאב הגנרל זעם אחרי שבנו לא קיבל הזדמנויות מהמאמן ג'אמפיירו ונטורה. "דולי עצוב, הבחירה בטורינו הייתה רעה, היו לו בעיות עם ונטורה. חבל כי ורדר ברמן רצתה אותו, והיו גם שלוש קבוצות מהולנד ועוד שתיים אחרות מגרמניה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרואיין מבוקש. גנרל דידייה מנגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully