וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על החזרת גופות החיילים: "לצבא יש מחויבות להחזיר כל שבוי"

31.8.2016 / 13:07

שר הביטחון התייחס לדיווחים על כך שהוא הביע התנגדות למשא ומתן לגבי החזרת גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול. "לא אמרתי זאת אפילו מתוך שינה", הדגיש. עם זאת, חזר על התנגדותו לשחרור מחבלים וציין: "זה מסוג הדברים שהשתיקה יפה להם"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: אביב אירגז

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (רביעי) לדיווחים על כך שהביע בימים האחרונים התנגדות למשא ומתן לגבי החזרת גופותיהם של סגן הדר גולדין ושל סמל ראשון אורון שאול. "לא אמרתי מעולם את מה שערוץ 10 פרסם על גופות החיילים, אפילו לא מתוך שינה", הדגיש ליברמן בביקור בבית יד לבנים ובמכינת "אל כרמל" בדלית אל כרמל.

ליברמן ציין כי "לצבא יש מחויבות מוחלטת לדאוג לכל מי שמצוי בשבי ולהחזיר אותו הביתה", אך טען: "כמה שיותר נדבר על זה, נקשה על אותה משימה. זה מסוג הדברים שהשתיקה יפה להם". הוא הוסיף כי עמדתו בנושא ברורה והזכיר כי הצביע בממשלה נגד עסקת שליט.

"בדיעבד צדקתי. אני רואה כמה מהמשוחררים חזרו לטרור, חזרו לעמדות מפתח בארגוני מחבלים והשתתפו באירועי טרור. עמדתי לא תשתנה, אבל המחויבות היא להחזיר גופות ושבויים", אמר.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
אלשיך למנהיגה בעדה האתיופית: "עברנו אותו תהליך עם המרוקאים והרוסים"
עמיר מולנר השתין בתחנת המשטרה - אך בית המשפט שחרר אותו לביתו
"יכול להגיע לתל אביב - אך לא לאדמה שלי": בעל הקרקע בעמונה מדבר

סיעת "ישראל ביתנו" בסיור במגזר הדרוזי, דליית אל כרמל. 31 באוגוסט 2016. ערן גילווארג
"מסוג הדברים שהשתיקה יפה להם". ליברמן, היום בדלית אל כרמל/ערן גילווארג

שר הביטחון התייחס לאיום של הרשויות הדרוזיות להשבית מחר את הלימודים, משום שלטענתן לא הועברו אליהן תקציבים כפי שמתחייב מתכנית החומש לחיזוק המגזר הדרוזי. אם האיום יתממש, 42 אלף מהתלמידים לא יחזרו מחר לבית הספר. "יש לנו שר חינוך מצוין ואני מקווה ששנת הלימודים תיפתח כסדרה", עקץ ליברמן את שר החינוך נפתלי בנט. העקיצה הגיעה על רקע ויכוח בין שני השרים שאירע אתמול בישיבת הממשלה.

בסוף דבריו של בנט על פתיחת שנת הלימודים התפרץ ליברמן ואמר כי שמע בכלי התקשורת על אודות החלטה של עיריית תל אביב לסגור את בית ספר שבח מופת בעיר אותו הגדיר "ספינת דגל בקליטת עלייה" ולפתוח במקומו "בית ספר לילדי פליטים". בשלב זה התערבו השרים אופיר אקוניס ומירי רגב ו"תיקנו" את דברי ליברמן: "לא פליטים, מסתננים". ליברמן, שקיבל את ההערה, פנה בשנית לבנט ואמר: "מסתננים. זה מבטא סדר עדיפויות לא נכון אני מקווה שתתערב".

ראש הממשלה הפסיק את ליברמן באומרו: "זה נושא מעניין ונדון בו בישיבת הממשלה". אחרי שהוצאו המצלמות מהחדר העיר נתניהו לליברמן: "זו לא במה לטוקבקים". בתגובה להערתו של ליברמן, אמר בנט כי "החוק כרגע מחייב חינוך חובה. וזו החלטה של ראש העיר תל אביב. כל השאר זה פופוליזם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סיעת "ישראל ביתנו" בסיור במגזר הדרוזי, דליית אל כרמל. 31 באוגוסט 2016. ערן גילווארג
ליברמן בבית יד לבנים בדלית אל כרמל, היום/ערן גילווארג

ליברמן ציין כי במהלך ביקורו כי הגיע לדלית אל כרמל "לרגל חג הקורבן המתקרב וכדי לראות את המכינה". הוא דיבר על מקומם של הדרוזים בחברה הישראלית, ואמר: "יש מעט דברים בחברה הישראלית שהם קונצנזוס מוחלט. לגבי העדה הדרוזית יש קונצנזוס, גם בקרב המתחרים שלי. העניין הוא לנצח את הבירוקרטיה הישראלית ואת המשפטיזציה". לדבריו, "בעבר הגדירו לצה"ל שתי משימות: הגנה על הגבולות וכור היתוך. אין דוגמה טובה מכך למה שקורה כאן, במכינה ובדלית אל כרמל".

סיעת "ישראל ביתנו" בסיור במגזר הדרוזי, דליית אל כרמל. 31 באוגוסט 2016. ערן גילווארג
ליברמן במפגש עם בני המגזר הדרוזי, היום/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully