וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.8: כל ההחתמות מיום הנעילה של חלון ההעברות

טוטנהאם שילמה ברגע האחרון 30 מיליון ליש"ט על סיסוקו, לסטר עם שיא מועדון, נאפולי קנתה בלם ב-27 מיליון יורו. באלוטלי בניס, ווילשר בבורנמות', גאראי ומנגלה בוולנסיה, נאסרי בסביליה, קואדרדו הושאל ליובנטוס. כל העסקאות מרחבי היבשת

one

אנגליה

צ'לסי: מגן פיורנטינה מרקוס אלונסו הספרדי נרכש על ידי הבלוז תמורת 27 מיליון יורו, דויד לואיז תמורת 40 מיליון יורו. לידיעה המלאה

לסטר סיטי: אלופת אנגליה רכשה את החלוץ האלג'יראי איסלם סלימאני מספורטינג ליסבון תמורת שיא מועדון של 35 מיליון יורו והוא חתם על חוזה לחמש שנים. אדריאן סילבה, לעומתו, נשאר בספורטינג. לידיעה המלאה

טוטנהאם: הקבוצה הגישה ברגע האחרון הצעה בסך 30 מיליון ליש"ט למוסא סיסוקו, שהעדיף אותה על פני אברטון. על פי הדיווחים, קשר נבחרת צרפת חתם לחמש שנים. לפני כן, הקשר הצרפתי בן ה-21 ז'ורז' קווין אנקודו נרכש ממארסיי תמורת כ-10 מיליון ליש"ט. קלינטון אנז'י עשה את הדרך ההפוכה והושאל למארסיי לעונה. כמו כן, שאלו התרנגולים את השוער הספרדי של אספניול פאו לופס עד תום העונה. לידיעה המלאה

אברטון: אחרי שהפסידה במאבק על לוקאס פרס ומוסא סיסוקו, אברטון הסתפקה בצירופו בהשאלה של אנר ולנסיה, חלוצה האקוודורי של ווסטהאם.

ווסטהאם: אלברו ארבלואה, המגן הספרדי הוותיק שסיים בקיץ את חוזהו בריאל מדריד, חוזר לפרמיירליג והפעם כפטיש. ארבלואה חתם לעונה אחת.

בורנמות': ג'ק ווילשר, קשר ארסנל למוד הפציעות, הצטרף בהשאלה לעונה אחת אחרי שהוזכר במהלך היום כמועמד למספר קבוצות נוספות, ביניהן רומא.

סנדרלנד: הקבוצה רכשה את קשר לוריין דידייה אנדונג בן ה-22 תמורת לא פחות מ-13.6 מיליון ליש"ט. "היום הוא היום היפה ביותר בחיי", אמר הקשר מגאבון. הבלם הבלגי ג'ייסון דנאייר הגיע מהשאלה מגלאטסראיי.

סטוק סיטי: הקבוצה חיזקה את החוד שלה עם החתמתו של ווילפריד בוני. החלוץ מחוף השנהב מגיע בהשאלה לעונה ממנצ'סטר סיטי, בשורותיה הוא מיעט לשחק בעונה החולפת. גם שוער דרבי לי גרנט הגיע בחוזה השאלה עד ינואר, כמו גם הבלם ההולנדי ברונו מרטינס אינדי, שהושאל לעונה מפורטו.

קריסטל פאלאס: החלוץ הצרפתי לואיק רמי הושאל מצ'לסי עד תום העונה עם אופציית רכישה.

האל סיטי: וויל קין, חלוץ בן 20 שגדל במנצ'סטר יונייטד, חתם לשלוש שנים. גם השוער דייויד מרשל חתם לשנתיים אחרי שעזב את קרדיף סיטי ובשעה האחרונה של החלון צורפו גם החלוץ דיומרסי אמבוקני בהשאלה מדינמו קייב והקשר הנורבגי מרקוס הנריקסן מאלקמאר.

סוונסי: הבלם אלפי מאוסון, 22, עזב את ברנלי וחתם לשלוש שנים.

ווסט ברומיץ': המגן הקמרוני אלן ניום נרכש מווטפורד תמורת סכום שלא פורסם, גם הוולשי האל רובסון קאנו חתם לשנתיים ממש ברגע האחרון.

מידלסברו: אדאמה טראורה חתם לארבע שנים, לאחר ששחקן ההתקפה הצעיר לא הצליח לפרוץ באסטון וילה.

ברנלי: רכשה את ג'ף הנדריק מדרבי קאונטי תמורת שיא מועדון של 8 מיליון ליש"ט.

וולבס: איבן קאבליירו, הקשר הפורטוגלי של מונאקו, נרכש ב-15 מיליון יורו על ידי הקבוצה מליגת המשנה.

דרבי קאונטי: הקשר הסקוטי-ניגרי איקצ'י אניה (27) נרכש תמורת 4.7 מיליון יורו מווטפורד וחתם לארבע שנים.

קרדיף סיטי: החלוץ ריקי למברט (34) חתם לשנתיים, סכום הרכישה מווסט ברומיץ' לא פורסם.

ניוקאסל: כריסטיאן אטסו חתם. הגנאי בן ה-24 השייך לצ'לסי הושאל לעונה אחת.

פולהאם: הכישרון הברזילאי לוקאס פיאזון הגיע בהשאלה מצ'לסי והחלוץ הסקוטי כריס מרטין הגיע גם הוא כמושאל מדרבי קאונטי.

עוד בנושא

גרנאדה הודיעה רשמית: עומר אצילי חתם ויוצג בשבוע הבא
בזכות קמפיין האוהדים: איסקו עשוי לחזור למלאגה

שחקן צ'לסי, לואיק רמי. GettyImages
עובר לפאלאס. רמי/GettyImages

ספרד

ולנסיה: אליקים מנגלה, שנרכש על ידי מנצ'סטר סיטי ב-2014 תמורת כ-42 מיליון ליש"ט, הושאל לעטלפים לעונה אחת. גם הבלם הארגנטינאי אסקיאל גאראי הצטרף עם חוזה לארבע שנים, כשסכום ההעברה מזניט מוערך בכ-25 מיליון יורו.

סביליה: קשר מנצ'סטר סיטי סמיר נאסרי הגיע בהשאלה לעונה.

אספניול: אחרי הפרידה מפאו לופס, אספניול שאלה ממילאן את השוער הוותיק דייגו לופס, שהתייבש על הספסל באיטליה. החלוץ אלברו ואסקס (25) חזר למועדון אחרי ארבע שנים בחטאפה וגם הבלם המקסיקני דייגו רייס חתם.

ספורטינג חיחון: חלוצה של בילבאו בורחה ויגיירה חתם על חוזה השאלה לשנתיים.

גרנאדה: חלוץ נבחרת אוקראינה ארטיום קראבץ (27) הושאל מדינמו קייב ויחזק את החלק הקדמי של הקבוצה החדשה של עומר אצילי. גם החלוץ אלברטו בואנו מתאחד עם פאקו חמס אחרי שהגיע כמושאל מפורטו, המגן/קשר הצרפתי פרנק טבאנו צורף מסוונסי והקשר מהדי קארסלה הגיע מבנפיקה וחתם לארבע שנים.

מלאגה: השוער האוקראיני דניס בויקו הצטרף בהשאלה מבשיקטאש.

דפורטיבו לה קורוניה: חוסלו, החלוץ הספרדי בן ה-26, הגיע בהשאלה מסטוק סיטי.

אייבר: המגן הימני אנאיס ארבייה עזב את אספניול וחתם לשלוש שנים. זו התחנה התשיעית בקריירה של הספרדי בן ה-29.

ויאדוליד: הקשר הסרבי דיאן דראז'יץ', 20, הושאל לעונה מסלטה ויגו.

אוסאסונה: החלוץ הצרפתי עמנואל ריבייר הגיע בהשאלה לעונה מניוקאסל והקשר האחורי הצרפתי דידייה דיגאר הצטרף בהשאלה מבטיס.

בטיס: הבלם/קשר אחורי ההולנדי בן ה-30 ריאן דונק הצטרף בהשאלה מגלאטסראיי.

אלאבס: שחקן הכנף הסרבי אלכסנדר קטאי (25) נרכש ב-2 מיליון יורו מפרטיזן בלגרד.

שחקן דינמו קייב, ארטיום קראבץ. GettyImages
חבר חדש לאצילי. קראבץ/GettyImages

איטליה

יובנטוס: חואן קואדרדו הושאל מצ'לסי לאלופת איטליה לשלוש שנים נוספות. לעומת זאת, עסקת אקסל ויטסל נפלה מפני שזניט לא מצאה תחליף הולם והחליטה להשאירו אצלה.

נאפולי: ניקולה מקסימוביץ', בלמה הסרבי המוערך של טורינו, נרכש תמורת 27 מיליון יורו וחתם על החוזה כשהוא נמצא בפרנקפורט. בכך חצתה נאפולי את קו ה-100 מיליון יורו בקיץ הנוכחי. הקשר מירקו ולדיפיורי עשה את הדרך ההפוכה בהשאלה.

מילאן: מתיאס פרננדס, הקשר הצ'יליאני בן ה-30 של פיורנטינה, הצטרף בהשאלה עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

קליארי: אחרי שמילאן חטפה לה את פרננדס, קליארי שינתה כיוון וצירפה את הקשר היווני פנאיוטיס טאכצידיס בהשאלה מטורינו.

לאציו: הקבוצה רכשה את לואיס אלברטו מליברפול תמורת כ-5 מיליון יורו. שחקן ההתקפה הספרדי בן ה-23 מיעט לשחק במדי המרסיסיידרס, ואשתקד כבש שישה שערים כמושאל בדפורטיבו לה קורוניה.

בולוניה: המגן הוותיק ואסיליס טורוסידיס הושאל מרומא לעונה. עסקה דומה נסגרה גם עם החלוץ בן ה-19 סאדיק עומאר.

גנואה: שחקן ההגנה הארגנטינאי לוקאס אורבן התיר את חוזהו בוולנסיה וחתם לשלוש שנים, אחרי שהעביר את חצי העונה האחרונה בלבנטה.

פסקארה: אלברטו אקווילאני, קשר נבחרת איטליה לשעבר, הצטרף בהעברה חופשית מספורטינג ליסבון. אקווילאני כיכב בעבר ביובנטוס, ליברפול ורומא ויש לו 38 הופעות בינלאומיות.

אטאלנטה: הקשר אלברטו גראסי, 21, חוזר כמושאל לעונה מנאפולי. לקבוצה מברגמו תהיה אופציית רכישה של האיטלקי הכישרוני, שעבר בכל הנבחרות הצעירות של האזורי. החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' הגיע בהשאלה מטולוז וכך גם השוער האלבני אטריט ברישה מלאציו.

אמפולי: הקשר הארגנטינאי חוסה מאורי (20) הושאל ממילאן לעונה.

בארי: החלוץ הוותיק פרנקו בריינצה (37) חתם לעונה ויעזוב את בולוניה אחרי שנה אחת בלבד.

טורינו: שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט הצטרף בהשאלה לעונה הקרובה.

גרמניה

המבורג: הדינוזאורים השלימו את רכישתו של המגן השמאלי הברזילאי דוגלאס סנטוס מאתלטיקו מיניירו תמורת 8-10 מיליון יורו. הוא חתם עד 2012.

וולפסבורג: הזאבים צירפו את הבלם הגרמני פיליפ וולשייד בהשאלה לעונה מסטוק סיטי האנגלית. הבלם בן ה-27 יתאחד עם דיטר הקינג, שאימן אותו בנירנברג בין 2010-2012 ומאמן היום את וולפסבורג.

ורדר ברמן: גיבור האולימפיאדה סרג' גנאברי נרכש מארסנל תמורת 6 מיליון יורו. "אני שמח מאוד להיות פה", אמר.

אוגסבורג: הבלם האוסטרי מרטין הינטרגר (23) נרכש ב-7 מיליון יורו מרד בול זלצבורג.

ר.ב לייפציג: העולה החדשה שאלה מבאייר לברקוזן את קיריאקוס פפאדופולוס, הבלם היווני.

אינגולשטאדט: הקבוצה שבה משחק אלמוג כהן החתימה לארבע שנים את מגן מונאקו מרסל טיסראן. הצרפתים יקבלו 3 מיליון יורו עבור השחקן.

פרייבורג: גאורג נידרמאייר, מגינה של שטוטגרט הצטרף לקבוצה בהעברה חופשית.

איינטרכט פרנקפורט: החלוץ שני טרשאי הושאל מאברטון לעונה.

צרפת

ניס: מריו באלוטלי מגיע לליגה הצרפתית. החלוץ האיטלקי הסורר קיבל שחרור מליברפול, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם בקבוצה השישית שלו בקריירה. ניס לא הסתפקה בו והחתימה גם את הקשר יונס בלהאנדה מדינמו קייב.

מארסיי: עונה בלבד אחרי שעזב אותה, רוד פאני המגן הימני חתם במועדון מדרום צרפת. שיחק בעונה שעברה באל עראבי הקטארית ממנה הושאל לצ'רלטון האנגלית. קלינטון אנז'י הגיע בהשאלה מטוטנהאם וגם הקשר וויליאם ואנקר חוזר לליגה הצרפתית כמושאל מרומא.

סנט אטיין: הבלם השוויצרי לאו לקרואה, שחקנה בן ה-24 של סיון, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לארבע שנים. הכישרון הצעיר דילן סן לואי נשלח לעונת השאלה בלבאל מהליגה השנייה.

בורדו: הפולנים ממשיכים לשטוף את הליגה הצרפתית, והפעם המגן/בלם הפולני איגור לבצ'וק הגיע מלגיה ורשה עם חוזה לשנתיים. סכום העסקה: כמיליון יורו.

לאנס: החלוץ היווני ויקטור קלונארידיס (פנאתינייקוס) והחלוץ הספרדי כריסטיאן לופס (קלוז') חתמו על חוזים לשנתיים, עם אופציה לשנה נוספת. גם הקשר אדאמה גירה הגיע מסונדרייסקה הדנית.

אנז'ה: הקבוצה רכשה את הקשר ג'אמל סהיחי ממונפלייה תמורת 800 אלף יורו והוא חתם על חוזה לשנתיים, עם אופציה לשנה נוספת.

לוריין: סטיבן מוריירה, המגן הימני של ראן, חתם על חוזה לארבע שנים בקבוצה. הקשר עבדולאי דוקורה, אקס ראן, הגיע בהשאלה מווטפורד.

טולוז: הקשר בן ה-18 דודי לוקבאקיו הגיע בהשאלה מאנדרלכט, ללא אופציית רכישה. הבלם ירונדו מוסאבו-קינג, לשעבר בקון, חזר לליגה הצרפתית כמושאל מאודינזה.

ליגות נוספות

גלאטסראיי: נייג'ל דה יונג חתם לעונה בקבוצה אחרי ששיחק בעונה החולפת במדי לוס אנג'לס גלאקסי מליגת ה-MLS.

בשיקטאש: גוקאן אינלר, קשרה של לסטר ונבחרת שוויץ, חתם לשלוש שנים בשורות אלופת טורקיה.

פנרבחצ'ה: החלוץ מוסא סו הושאל מקבוצת אל אהלי וחוזר לקדנציה נוספת במועדון.

אולימפיאקוס: הקשר הטוגולזי אלכסי רומאו חתם לשנתיים בשורות אלופת יוון, שצירפה לפני כן גם את החלוץ הפרגוואי אוסקר קרדוסו מטרבזונספור.

פורטו: הבלם הצרפתי-שנהבי ווילי בולי (25) חתם על חוזה ארוך טווח אחרי שנרכש תמורת 5 מיליון יורו מבראגה.

בנפיקה: גם האלופה עטה על השלל של בראגה ושילמה לא פחות מ-16 מיליון יורו כדי לרכוש את שחקן הכנף בן ה-23 רפא סילבה. אוסקר בניטס ורוי פונטה עשו את הדרך ההפוכה.

ספורטינג ליסבון: הקשר הברזילאי אליאס חזר מקורינתיאנס.

ריינג'רס: הבלם הוותיק פיליפ סנדרוס חתם לעונה.

אייאקס: אחרי ההדחה המאכזבת בפלייאוף ליגת האלופות, הקבוצה של פטר בוס ביצעה חיזוק משמעותי כשהחתימה את חאקים זייש, חלוצה של טוונטה תמורת 11 מיליון יורו.

ויטסה: הבלם האמריקאי מאט מיאזגה הגיע בהשאלה מצ'לסי, אחרי שלא הצליחה לשלוח אותו לאספניול.

זניט סנט פטרסבורג: איבן נובוסלצב, בלמה של רוסטוב, חתם לחמש שנים כמחליפו של אסקיאל גאראי.

קריליה סובייטוב: הקשר הצרפתי יוהאן מולו (27) נרכש מסנט אטיין תמורת סכום שלא פורסם, וחתם על חוזה לשלוש שנים.

אנדרלכט: אורוש ספאיץ', בלם נבחרת סרביה בן ה-23, הצטרף כמושאל מטולוז הצרפתית.

סטנדרד ליאז': אלדרסון, המגן השמאלי בן ה-28 של מונאקו, הגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה בסיום העונה. גם הקשר פארס בהלולי עשה את אותו המסלול, כשאורלנדו סה הצטרף ממכבי תל אביב וחתם לשלוש שנים.

ספרטה רוטרדם: מתיאס פוגבה, האח השלישי של פול ופלורנטן, עזב את פרטיק תיסל הסקוטית וחתם כשחקן חופשי בקבוצה ההולנדית.

רד בול זלצבורג: הקשר הקרואטי יוסיפ ראדושביץ' (22) הגיע מנאפולי וחתם לעונה אחת עם אופציה להארכה.

אומוניה ניקוסיה: חבר חדש לאמיר עגייב. לוקאס וינטרה, אקס הפועל תל אביב חתם בקבוצה.

היידוק ספליט: הקבוצה שהודחה על ידי מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית, החתימה את הקשר חמזה בארי, ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה והפועל תל אביב.

מריטימו: עוד אקס הפועל תל אביב, אמידו באלדה, עבר עם נעילת החלון. החלוץ בן ה-25 חזר לליגה הפורטוגלית אחרי תקופה קצרה בבנפיקה לואנדה מאנגולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully