וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אריק סאבו חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

28.8.2016 / 18:26

אחרי סחבת ממושכת, הקשר הסלובקי עבר בדיקות רפואיות וחתם, בקבוצה מקווים שהוא ייכלל בסגל למשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים. נציגי המועדון הגישו בקשה לביטול פסק הבורר בעניין אצילי

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: צפו בביצועיו של אריק סאבו

סוף לפרשייה הארוכה: בית"ר ירושלים הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של הקשר הסלובקי אריק סאבו, שהצטרף לקבוצה מהבירה עם חוזה לעונה אחת ואופציה לעונה נוספת. סאבו חתם על חוזהו מול הבעלים אלי טביב ומנכ"ל המועדון, משה דמאיו.

סאבו סגר את חוזהו מול בית"ר ירושלים במהלך הקיץ ואף הגיע לישראל, אך התחרט ברגע האחרון וביקש לבחון אופציות נוספות. לכל אורך הדרך, בקבוצה היו משוכנעים שהשחקן ישחק אצלם בסופו של דבר, מה שאכן קרה, אך רק אחרי סחבת ממושכת שמנעה את שיתופו במשחקי מוקדמות הליגה האירופית, מהם הודחה הקבוצה של רן בן שמעון ביום חמישי החולף.

הקשר נחת הלילה בישראל ונסע יחד עם סוכנו ישירות למלון בירושלים. הוא עבר בדיקות רפואיות, אשר לאחריהן הוא חתם על חוזהו. בבית"ר ירושלים מקווים להכניס את סאבו לכושר במהלך הפגרה הקצרה, על מנת שיוכל להיות בסגל הקבוצה כבר למשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבועיים.

עוד בנושא:
20:15, ספורט 1: בית"ר ירושלים מארחת את קרית שמונה
כעס בבית"ר ירושלים על נציגי אצילי: "היחסים בינינו הסתיימו"
אצילי הגיע למתחם האימונים של גרנאדה, יחתום לארבע שנים

נציגיה המשפטיים של בית"ר ירושלים הגישו היום בצהריים לבית משפט השלום בירושלים בקשה לביטול פסק הבורר בעניינו של עומר אצילי. הבורר חנוך קינן קבע כי השחקן ישוחרר תמורת כ-750 אלף יורו. הקשר נמצא כעת בספרד ואמור לחתום היום לארבע שנים בגרנאדה מהליגה הספרדית הבכירה.

אחרי שהתלבטו במשך כל הלילה וגם בשעות הבוקר, בקבוצה החליטו שלא להגיש צו מניעה נגד מעברו של השחקן לגרנאדה בנוסף לבקשה לביטול פסק הבורר. במקביל תשלח בית"ר מכתב לגרנאדה בו היא מבהירה לה את כל ההשלכות של החתמת השחקן, כולל דמי ההעברה הנדרשים עבורו מכיוון שהחל את העונה כשהוא מתחת לגיל 23.

עומר אצילי. טוויטר, צילום מסך
לא יוגש צו מניעה. אצילי/צילום מסך, טוויטר

בית"ר חוששת מעייפות לקראת המשחק הערב (20:15, ספורט 1) נגד עירוני קרית שמונה. המאמן רן בן שמעון ביצע אתמול מספר שינויים אך לא בטוח שההרכב שתורגל הוא זה שיפתח הערב. טל בנש יפתח בוודאות על חשבון עוז ראלי המורחק. בנוסף, טל כחילה תורגל במקומו של דן מורי, ואילו ז'והאן אודל ואבוחצירה תורגלו על חשבון לידור כהן ואיתי שכטר.

(עדכון ראשון: 11:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully