וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: ארה"ב זכתה במדליית הזהב אחרי 66:96 מוחץ על סרביה

אחרי שהתקשו מולם בשלב הבתים, האמריקאים פשוט פירקו את הסרבים עם הצגה של קווין דוראנט שלהט עם 30 נקודות ((5/11 משלוש) והוליך את נבחרתו לזכייה במדליית זהב 15 בתולדותיה. תיאודוסיץ' וחבריו מסיימים קמפיין מוצלח עם תבוסה מהדהדת

קווין דוראנט שחקן נבחרת ארה"ב בכדורסל. רויטרס
חיסל את סרביה עם הצגת יחיד. דוראנט/רויטרס

המשחקים האולימפיים בריו ננעלו הערב (ראשון) עם זכייתה הצפויה של ארה"ב במדליית הזהב בכדורסל. האמריקאים פגשו את הסרבים לשחזור של גמר אליפות העולם מלפני שנתיים ובדיוק כמו אז, פשוט פירקו את תיאודוסיץ' וחבריו עם 66:96 מוחץ. האמריקאים ספגו לא מעט ביקורות על היכולת שלהם במהלך הטורניר והמשחקים הצמודים שלהם, כולל מול הסרבים בשלב הבתים, אבל הערב היה להם את קווין דוראנט. הכוכב החדש של גולדן סטייט פשוט חיסל את סרביה עם 30 נקודות כשהוא מוביל ריצה משוגעת ברבע השני שבו האמריקאים פתחו פער שרק הלך וגדל עד הסיום.

ארה"ב זוכה במדליית הזהב השלישית שלה ברציפות וה-15 שלה בסך הכול. סרביה, שפתחה את הטורניר בצורה לא טובה, אך הלכה והשתפרה עד לשלבי הסיום, מסיימת את הקמפיין האולימפי שלה עם תבוסה לא נעימה מול נבחרת שהערב הביאה לידי ביטוי את פערי הרמות העצומים בינה לבין כל שאר הנבחרות בטורניר.

קלעו לארצות הברית: קווין דוראנט 30 (10 מ-19 מהשדה), דמרקוס קאזינס 13 (15 ריבאונדים), קליי תומפסון 12, פול ג'ורג' 9, כרמלו אנתוני 7, דמאר דרוזן 6, קייל לאורי 5, קיירי אירווינג 4, דיאנדרה ג'ורדן 4, ג'ימי באטלר 2, האריסון בארנס 2, דריימונד גרין 2.

קלעו לסרביה: נמנייה נדוביץ' 14, מילאן מצ'באן 11, מילוש תאודוסיץ' 9, בוגדן בוגדנוביץ' 7, מירוסלב ראדוליצה 7, ניקולה יוקיץ' 6, מרקו סימונוביץ' 3, סטפן מרקוביץ' 3, סטפן יוביץ' 3, ניקולה קאליניץ' 2, סטפן בירצ'ביץ' 1, ולדימיר סטימאץ' שיחק ולא קלע.

קווין דוראנט נבחרת ארה"ב בכדורסל. רויטרס
מדליית זהב שנייה. דוראנט/רויטרס

מהלך המשחק

סרביה פתחה את המשחק ללא רגשי נחיתות ולא נתנה כבוד לאמריקאים כשמילאן מצ'באן עם שלשה וסלים של תיאודוסיץ' וראדוליצה קבעו 4:7 לסרבים שלוש דקות בתוך הרבע. האמריקאים הגבירו את האגרסיביות בהגנה כשסלים של קליי תומפסון וקווין דוראנט קובעים שוויון 9. אבל הסרבים לא נתנו לאמריקאים לברוח, ממש לא. בויאן בוגדנוביץ' שהחליף את תיאודוסיץ' החזיר את היתרון לסרבים מהקו ובצד השני האמריקאים לקחו זריקות לא טובות, אבל הצליחו לעלות ליתרון בזכות סלים של פול ג'ורג' מהקו ועוד ליי אפ של קאזינס. תיאודוסיץ' קלע מהקו בצד השני, אבל שלשה של דוראנט קבע 15:19 לאמריקאים בסוף הרבע.

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לאמריקאים שכפו איבודי כדור על הסרבים והענישו בצד השני עם סלים של פול ג'ורג' וקאזינס. אבל עם כל הכבוד לשניים האלו, מי שלקח את ארה"ב על כתפיו הוא קווין דוראנט שעם שמונה נקודות רצופות, כולל שתי שלשות הטיס את האמריקאים ליתרון שיא של 20:33, שלוש דקות בתוך הרבע. ההצגה של דוראנט נמשכה עם שלשה נוספת והסרבים נראו חסרי אונים מול ההצגה של הכוכב החדש של גולדן סטייט. מטח השלשות נמשך הפעם עם אחת של קליי תומפסון, כשבצד השני הסרבים מנסים להפציץ מבחוץ ללא הצלחה. ההתעללות של דוראנט נמשכה עם עוד שלשה, 25 שניות לסיום שהעלתה את מאזנו ל-24 נקודות וקבעה: 29:52 לארה"ב במחצית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קווין דוראנט שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
משחק פשוט פסיכי שלו. דוראנט/רויטרס

גם הרבע השלישי לא הביא בשורות לסרבים. כרמלו אנתוני פתח אותו עם שלשה והפער לזכות האמריקאים רק הלך וצמח. ארה"ב לא ריחמה ועם עוד ריצת 0:7 כבר עלתה ליתרון של 35:64. סרביה התפרקה לחלוטין ופול ג'ורג' וכרמלו אנתוני לא ריחמו עליה עם שני סלים רצופים שקבעו 37:71. סרביה ניסתה למזער נזקים, אבל איבדה את הראש ולא מצאה תשובה לאינטנסיביות האמריקאית. ניקולה קאליניץ' העצבני הורחק אחרי ויכוחים עם השופט ודוראנט קבע את תוצאת הרבע: 43:79 לאמריקאים.

גם הרוטציות של ששבסקי לא עזרו לסרבים, ששיחקו בלי חשק וראו את דרוזן עולה מהספסל וקובע 47:88, חמש דקות לסיום הסיוט של סרביה וההצגה של ארה"ב. הסרבים הצליחו איכשהוא לצמק מעט את הפיגור עם שלשה של נדוביץ' ועוד סל של מצ'באן שקבעו 61:94, דקה וחצי לסיום. האריסון בארנס קיבל דקות נדירות מששבסקי קלע סל ומצ'באן קבע את תוצאת המשחק עם נקודות מהקו ובסיום: 66:96 לארה"ב שזוכה במדליית הזהב.

דמרקוס קאזינס נבחרת ארה"ב בכדורסל. רויטרס
דמרקוס קאזינס חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully