וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'ף אדריאן חתם לעונה

21.8.2016 / 14:36

הפורוורד האמריקאי (30, 2.01) שיחק 157 משחקים ב-NBA, אך לא נכלל במסגרת רשמית בשנה וחצי האחרונות. הוא יחזק את הסגל של מיקי גורקה. בשיאו רשם 10.9 נקודות ו-7.8 ריבאונדים במילווקי

one

בני הרצליה החתימה היום (ראשון) את הפורוורד ג'ף אדריאן ששיחק במשך מספר עונות ב-NBA. ההחתמה של אדריאן, שרשם 157 משחקים בליגה הטובה בעולם, מקרבת את הרצליה לסיום הסגל לקראת העונה הקרובה, כשכעת חסר בסגל של מיקי גורקה רק עוד פורוורד אחד שישלים את מצבת הזרים. בהרצליה עושים מאמצים גדולים על מנת להשלים את הסגל כבר בימים הקרובים.

אדריאן (30, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת קונטיקט היוקרתית משנת 2009 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בליגה השנייה בספרד לפני שהגיע ל-NBA לגולדן סטייט בה שיחק 23 משחקים בעונת 2010/11. את העונה שלאחר מכן פתח בבנטון טרוויזו בשל השביתה, חזר לתקופה קצרה ליוסטון רוקטס אך שוחרר ועבר לליגת הפיתוח. הפריצה לשו ב-NBA הגיעה בעונת 2012/13 במדי שארלוט, בה שיחק 52 משחקים ורשם 4 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק.

את העונה שלאחר מכן פתח גם כן במדי הבובקאטס, אך נשלח בטרייד למילווקי וסיים נהדר את העונה עם 10.9 נקודות ו-7.8 ריבאונדים במדי הבאקס. ההצלחה הובילה אותו לחוזה ביוסטון, ממנו שוחרר לפני תחילת העונה, ומשם עבר למינסוטה, אך גם ממנה שוחרר בינואר 2015. הפורוורד עבר בשלב זה לגואנדונג הסינית בה שיחק למשך חודש וחצי לפני שהוצא מהסגל לטובת עמנואל מודיאיי. מאז לא שיחק במסגרת רשמית, כשבעונה שעברה שוחרר מהמחנה של ניו אורלינס לפני תחילת העונה.

הסגל של בני הרצליה כולל נכון לעכשיו את הזרים סטיבן דניס, אדריאן, טוריאן גרין וחליל קאנצ'ביץ' לצד הישראלים כארם משעור, תום מעיין, מורן רוט, דני רובין ואבירם זליקוביץ'. הקבוצה תשתתף בשלב הבתים של היורופקאפ של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully