וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליסט הזהב הראשון של ירדן - בן למשפחה מאבו גוש: "כבוד גדול"

19.8.2016 / 12:48

ביישוב הסמוך לירושלים חגגו את ניצחונו של אחמד אבו גוש בטקוואנדו, שמשפחתו עברה לממלכה לפני 20 שנה אך כמה מחבריה נותרו בישראל. ראשי היישוב ובני משפחתו של הזוכה מתארגנים לנסיעה חגיגית לירדן

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

ביישוב אבו גוש הסמוך לירושלים חגגו הבוקר (שישי) את זכייתו של לוחם הטקוואנדו הירדני במדליית הזהב הראשונה של ארצו. זאת לנוכח העובדה שהזוכה, אחמד אבו גוש, הוא בן למשפחה מהיישוב שעברה לירדן לפני כ-20 שנה, שם נולד המדליסט הצעיר.

בעלי המסעדות באבו גוש חילקו הבוקר ממתקים ובקלאוות לתושבים ולתיירים. ג'וואדת איברהים, בעלי מסעדת "אבו גוש" אמר לוואלה! NEWS כי "זה כבוד גדול בשבילנו שבן משפחה זוכה במדליית זהב". הוא סיפר כי המשפחה שבירדן נמצאת בקשר טוב עם בני המשפחה שנותרו ביישוב ואף מגיעה בכל שנה לביקור.

עוד בוואלה! NEWS:
החקלאים בדרום חוששים: "מפחדים לא רק מגניבה - אלא גם להרוג מישהו"
בעקבות חשיפת וואלה! NEWS: נבחנים פגמים בחקירת מפקד מצ"ח
סערת "חידת ברק" נמשכת: "נתניהו רע לביטחון, עכשיו ברור כמה"

אחמד אבו גוש, לוחם הטקוואנדו הירדני שזכה במדליית זהב באוליפיאדה, אוגוסט 2016. רויטרס
הראשון לשמו. אחמד אבו גוש לאחר ניצחונו, אתמול/רויטרס

"יש כאן שמחה גדולה מאוד", הוסיף איברהים. "נמשיך לחלק בקלאווה לכל האורחים היום ובמהלך סוף השבוע. יש קהילה גדולה של אנשי אבו גוש בירדן". לדבריו, הם אף "מקורבים מאוד למלך ירדן". כעת מתארגנים ראש היישוב ובני המשפחה הרחוקה לנסיעה לירדן על מנת לברך את הזוכה ולחגוג לו בביתו.

תושב הכפר איאד איברהים אמר כי הוא פגש את הספורטאי כמה פעמים בחתונות בירדן. "הוא בחור טוב וחרוץ", אמר איאד, "הוא עכשיו גר בירדן אז מתחרה מטעמם אבל מבחינתי זו מדליה ישראלית

עבדאללה מלך ירדן התקשר ללוחם. "מזל טוב, שימחתי אותי כפי ששימחת את כל הירדנים", אמר לו. גם המלכה ראניה בירכה את אבו גוש, וכתבה בחשבון הטוויטר שלו: "ירדן מאושרת מההישג העצום, מהאוסקר עד האולימפיאדה – זו שנה נהדרת לירדן על הבמה הבינלאומית". ברכות לאבו גוש הגיבור!", כתבה והתייחסה להתמודדותו של סרט ירדני בטקס האוסקר השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אחמד אבו גוש, לוחם הטקוואנדו הירדני שזכה במדליית זהב באוליפיאדה, אוגוסט. נועם מושקוביץ
מחלקים בקלאווה ברחובות אבו גוש/נועם מושקוביץ
אחמד אבו גוש, לוחם הטקוואנדו הירדני שזכה במדליית זהב באוליפיאדה, אוגוסט. נועם מושקוביץ
תושבי אבו גוש חוגגים ברחובות הכפר/נועם מושקוביץ

תמונותו של אבו גוש על הפודיום, לצד הנפת הדגל והשמעת ההמנון הירדני באולימפיאדה לראשונה, כיכבה בכלי התקשורת וברשתות החברתיות והגולשים לא הסתירו את הגאווה. "איזה בוקר של ניצחון, של הישג ירדני!", כתב אחד מהם. אחרת איחלה "אלף ברכות לגיבור הלאומי שהניך את דגל ארצנו לעיני כל העולם". היה גם מי שהתרעם על על כך שיש לו קרובי משפלה בישראל. "היהודים מנסים לשים את ידיהם על המדליה של אחמד אבו גוש", כתב אחד הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully