וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש: "אני מקבלת איומים על חיי מערבים ויהודים"

הילדות הלא קלה שעברה, החינוך בבית להיות גאה במי שהיא, החרם מבני משפחתה, הדחף להגיד את כל מה שהיא חושבת, על חיי הזוגיות וכמובן, על השנאה הגדולה והאיומים שהיא מקבלת משני הצדדים - לוסי אהריש מדברת על הכל בראיון מיוחד. וואלה! סלבס מבייצת

מערכת וואלה!

היא ללא ספק אחת הנשים היותר אמיצות בישראל, שלא לומר בביצה המקומית. עם תכנית בוקר, בה היא לא חוסכת ביקורת מאף נבחר ציבור - לוסי אהריש ללא ספק יודעת מה היא מוציאה מפיה בכל רגע נתון.

לוסי אהריש מתאחרת בהביצה , אוגוסט 2016. ראובן קסטרו
פותחת את הלב. לוסי/ראובן קסטרו

בראיון מיוחד לוואלה! סלבס, שופכת אהריש את הלב ומספרת על הילדות הקשה שהייתה לה בדימונה לצד יהודים, אך עם זאת על החינוך הטוב שקיבלה מההורים שלה - להיות גאה במי שהיא, מוטו שמלווה אותה עד היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוסי אהריש. מערכת וואלה!
מחקה את המשפחה./מערכת וואלה!

בהמשך הראיון, סיפרה מגישת הטלוויזיה על האומץ שלה לדבר על הכל, על הביקורת שהיא מקבלת, על השנאה העצומה כלפיה הן מיהודים והן מערבים, וכן, גם על האיומים שהיא מקבלת משני הצדדים, שאף איימו לא פעם לרצוח אותה.

אך לא רק, כי אהריש מספרת גם על השנאה מהבית - על הדודים והדודות שהחרימו את ההורים שלה ועל הקללות שהיא מקבלת לא מעט דווקא מנשים ערביות. בסיום הריאיון, היא מדברת על חיי האהבה ועל הרצון שלה לעבוד בבית הלבן.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully