וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי הודיע: "חוזר לשחק במדי נבחרת ארגנטינה"

חודש וחצי לאחר שפרש בגמר הקופה סנטנריו, הפרעוש הודיע כי הוא יחזור ללבוש את המדים הלאומיים: "חשבתי ברצינות לפרוש, אך אני אוהב את המדינה ואת הנבחרת יותר מידי. מעדיף לתקן מבפנים ולא לבקר מבחוץ"

AP

לפני חודש וחצי בלבד צ'ילה ניצחה את ארגנטינה בגמר הקופה סנטנריו בפנדלים, באחד הלילות השחורים שחווה הכוכב ליאונל מסי על המגרש. זה היה הגמר השלישי ברציפות שהפרעוש הפסיד במדי הנבחרת, מה שגרם לו להישבר מול המצלמות ולהודיע על פרישה ממדי האלבליסטה. במהלך הקיץ דווח רבות על כך שמסי עשוי לעשות קאמבק לנבחרת, אך השחקן עצמו לא דיבר בנוגע לנושא, עד היום.

אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה פירסם מכתב רשמי, בו הוא מודיע על חזרתו לנבחרת: "אני יודע שיש בעיות בכדורגל בארגנטינה ואני לא מעוניין ליצור בעיה נוספת. אני לא רוצה לגרום נזק ואנסה לסייע בכל דרך שאוכל. יש הרבה דברים לתקן בכדורגל במדינה שלנו, אך אני מעדיף לעשות זאת מבפנים ולא לבקר מבחוץ" אמר הכוכב.

מסי המשיך: "עברו לי המון מחשבות בראש ביום של גמר הקופה וחשבתי ברצינות לפרוש, אך אני אוהב את המדינה ואת חולצת הנבחרת יותר מידי. אני מודה לכל האנשים שרוצה שאמשיך לשחק בנבחרת. אני מאוד מקווה שנוכל להעניק אושר לאוהדים בקרוב".

עוד בנושא:

לא הולך לשום מקום: חאבייר מסצ'ראנו האריך חוזהו בברצלונה עד 2019
ארדה טוראן הסתבך עם ציוץ בטוויטר והסביר: החשבון שלי נפרץ
ברצלונה בלחץ: "פרננדס ולואיס אנריקה בצרות, בארסה תישאר רק עם השאריות"

אוהדי נבחרת ארגנטינה תומכים בליאונל מסי. רויטרס
אוהדי ארגנטינה תומכים במסי/רויטרס

שחקן ברצלונה נפגש עם המאמן החדש של הנבחרת, אדגרדו באוסה, בשבוע שעבר כאשר השניים "שוחחו על כדורגל בלבד",על פי באוסה, אך כנראה שגם המאמן הצליח לשכנע את השחקן לחזור וללבוש את המדים הלאומיים. השניים יתכוננו יחד למשחקים מול ונצואלה ואורגוואי בחודש ספטמבר הקרוב, וכעת כולם במדינה יחכו לראות את מסי לובש שוב את מדי נבחרת ארגנטינה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

המכתב בו מסי מודיע על חזרתו לנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully