וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון לזהות - בפנים: גם דן כנר מצטרף לתאגיד

10.8.2016 / 16:02

נתניהו יכול להיות מרוצה: האיש שטבע אחרי אסון הכרמל את הביטוי שכבר הפך לבדיחה "הראשון לזהות" חתם בתאגיד השידור הציבורי - כך נודע לוואלה ברנז'ה. והוא לא המצטרף היומי היחיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דן כנר חתם בתאגיד וישמש כקריין חדשות ומגיש תוכניות ברשת ב', כך נודע לוואלה ברנז'ה. כנר יועסק בתאגיד במשרה חלקית, שכן ב-2013 הגיע לגיל הפנסיה. הנהלת רשות השידור מצאה דרך להמשיך את העסקתו של כנר, והוא מועסק ברשות בנוהל המכונה ש"א - העסקת עובד כפרילנסר.

כנר החל את דרכו העיתונאית כקריין בגל"צ, ולאחר שירותו הצבאי התקבל לקול ישראל. כנר הצטרף לרשות השידור עם הקמת הערוץ הראשון, בתחילה כקריין ומאוחר יותר הנחה תוכניות בערוץ. קולו הייחודי והגייתו המדויקת של כנר הם מהמזוהים ביותר עם רשות השידור. הוא גם משמש כמנחה בטקסים ממלכתיים ואירועים שונים. ביוני 2007 זכה בפרס השדרן המצטיין במסגרת כינוס הרדיו הראשון בישראל.

הוא עורר סערה בטקס ציון שנה לאסון השריפה בכרמל כשאמר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "יזם, רתם, עודד, הקים וסייע", וציין כי "היה הראשון להגיב ולרתום את כל המאמצים" כדי להתמודד עם האסון. הדברים נאמרו בזמן שמבקר המדינה ערך בחינה של האחראים לאסון. בראיון ל"סופשהשבוע" אמר כנר: "סברתי שכקריין ממלכתי לא ראוי שאקרא אותם, אבל, אז יצאה הוראה אחרונה שאין לשנות ולו מילה אחת. איש איננו מצפה ממני שאעזוב טקס, מה גם שאי אפשר לסרב לראש הממשלה".

מינוי נוסף בתאגיד הוא של איזי מן, שימשיך לשמש כעורך ומגיש ברשת ב', ובנוסף לכך כעורך תוכן בחטיבת הדיגיטל בתאגיד. בנוסף לעבודתו בקול ישראל, מן הוא סופר, כותב מקאמות ומנחה אירועים. אחיו הבכור הוא העיתונאי והחוקר פרופ' רפי מן. ב-1997 זכה מן בפרס מפקד גלי צה"ל על תוכניתו "מאה אחוז רדיו", שערך והגיש עם גלי צה"ל במלאת מאה שנה להמצאת הרדיו, והיה העובד היחיד של קול ישראל שזכה בפרס מטעם התחנה המתחרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully