וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: שיין לארקין חתם בקוצ'ה לבוראל ויטוריה

10.8.2016 / 13:38

הרכז המבטיח (23, 1.80) שהיה שחקן משמעותי בניו יורק וברוקלין בשנתיים האחרונות מצטרף לקבוצה הבאסקית שם ישתף פעולה עם אנדראה ברניאני. דיווחים ביוון: א.א.ק אתונה פרשה מהיורוקאפ

שיין לארקין, ברוקלין נטס. AP
העברה מפתיעה. לארקין/AP

קוצ'ה לבוראל ויטוריה הפתיעה היום (רביעי) את עולם הכדורסל האירופי כשהודיעה על החתמתו של הרכז האמריקאי שיין לארקין ששיחק בשלוש העונות האחרונות ב-NBA. לארקין נחשב שחקן שנמצא על סף הפריצה שלו בליגה הטובה בעולם, כשבשנתיים האחרונות היה השחקן השישי בניו יורק וברוקלין, אך בכל זאת העדיף ללכת לקבוצה הבאסקית של סיטו אלונסו שצירפה הקיץ גם את אנדראה ברניאני, רודריג בובואה, ויוהנס וויטמן הגרמני.

לארקין (23, 1.80) כיכב באוניברסיטת מיאמי שבפלורידה ונבחר על ידי אטלנטה בדראפט 2013 במקום ה-18, אך נשלח עוד באותו הלילה לדאלאס, שם שיתף פעולה עם גל מקל. עונת הבכורה שלו לא הייתה מרשימה, ובקיץ נשלח בטרייד לניו יורק, שרשמה אמנם עונה חלשה אך הרכז שיחק 76 משחקים, מתוכם 22 משחקים בחמישייה ורשם 6.2 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה חתם בברוקלין, שיחק 78 משחקים מתוכם 17 בחמישייה, ורשם 7.3 נקודות ו-4.4 אסיסטים למשחק.

* אחרי פרישת הקבוצות האיטלקיות מהיורוקאפ לפני כחודש, ולמרות שהגרלת המפעל והגרלת ליגת האלופות נעשתה, החליטה א.א.ק אתונה לפרוש מהיורוקאפ גם כן, כך מדווחים כלי התקשורת ביוון הבוקר. הסיבה לפרישה הוא האיום הממשי של איגוד הכדורסל היווני להרחיק את הקבוצה מהליגה, אם תמשיך במפעל שמשוחק למרות המלחמה בין היול"ב לפיב"א. על פי הדיווחים, קיים סיכוי של ממש כי בפיב"א ימצאו דרך להכניס את הקבוצה מאתונה לליגת האלופות, למרות שההגרלה כבר נעשתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully