וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' האלופות: מהפך אדיר ליאנג בויז מול שחטאר, סלטיק עלתה במזל

האוקראינים הודחו במפתיע עם הפסד 4:2 בפנדלים, אחרי שהשוויצרים כפו הארכה עם 0:2. הסקוטים עלו עם פנדל דרמטי ב-1:2 על אסטנה, פלקאו העלה את מונאקו, גם דאבור (45 דקות) וזלצבורג העפילו

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו מאוכזב. רויטרס
חוזר לכושר. פלקאו/רויטרס

פרט להישג הגדול של הפועל באר שבע מול אולימפיאקוס, נערכו הערב (רביעי) עוד תשעה משחקים בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, כשבמרכזם הפתעה אדירה עם הדחתה של שחטאר דונייצק בידי יאנג בויז. פ.צ. קופנהאגן עברה בקלות את אסטרה עם 0:3 ו-1:4 בסיכום המפגשים. סטיאווה בוקרשט עברה את ספרטה פראג עם 0:2 ו-1:3 בסיכום המפגשים. מונס דאבור הוחלף במהלך המחצית ב-0:2 של רד בול זלצבורג מול פרטיזני האלבנית וה-0:3 בסיכום המפגשים. סלטיק נזקקה להרבה מזל כדי לנצח 1:2 את אסטנה ולעלות עם 2:3 בסיכום המפגשים. מונאקו הרשימה עם 1:3 ו-3:4 מול פנרבחצ'ה.

יאנג בויז - שחטאר דונייצק 2:4 בפנדלים (2:2 בסיכום המפגשים)

מהפך ענק לסגנית אלופת שוויץ, שבזכות צמד שערים של היפני יויה קובו (54 ו-60) הצליחה לכפות הארכה על שחטאר דונייצק העדיפה, ובסופו של דבר גם להדיח אותה עם 2:4 בפנדלים. פרד וירוסלב ראקיצקי החמיצו מהנקודה הלבנה אצל שחטאר, שלא תהיה בשלב הבתים לראשונה מאז 2009.

אנדרלכט - רוסטוב 2:0 (4:2 בסיכום המפגשים)

הרוסים עשו היסטוריה עם עלייה לשלב הפלייאוף, בזכות ניצחון חוץ מפתיע בבריסל. כריסטיאן נובואה האקוודורי כבש שער נהדר בדקה ה-27 עבור רוסטוב, כשהאירני סרדאר אזמון הכפיל בחלוף 20 דקות. אכזבה גדולה לאנדרלכט, קלאב ברוז' תהיה הנציגה הבלגית היחידה בשלב הבתים.

מונאקו - פנרבחצ'ה 1:3 (3:4 בסיכום המפגשים)

הישג מרשים מאוד לצרפתים שממשיכים לשלב הבא על חשבון פנר עם 3:4 בסיכום המפגשים. מונאקו ניצחה 1:3 כשלא אחר מאשר רדאמל פלקאו מוביל אותה עם שער (18 בפנדל) ובישול לוואלר ז'רמן (3), שהשלים צמד בדקה ה-65. עמנואל אמניקה שוב כבש עבור הטורקים (54), אבל זה היה מעט מדי עבור פנרבחצ'ה.

סלטיק - אסטנה 1:2 (2:3 בסיכום המפגשים)

הסקוטים שוב היו רחוקים מאוד מלהרשים, אבל לפחות יצאו עם הכרטיס לשלב הבא. סלטיק ניצחה 1:2 את אסטנה בזכות שני פנדלים מוצלחים של לי גריפית'ס (45) ומוסא דמבלה (90) אחריו גם הורחק השוער היריב איגור שיטוב. אגים בראימי איזן זמנית עבור הקזחים (62) וסיפק להם הרבה סיבות לאופטימיות, אבל בסופו של דבר אסטנה תתנחם בכרטיס לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית.

רד בול זלצבורג - פרטיזני 0:2 (0:3 בסיכום המפגשים)

האוסטרים הצליחו להשיג את הכרטיס לסיבוב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות בצורה די קלילה מול האלבנים. רד בול זלצבורג ניצחה 0:2 את פרטיזני בזכות שערים של ג'ונתן סוריאנו בדקה ה-76 ו-וונדרסון בדקה ה-81. מונס דאבור עדיין ללא שער בשישה משחקים בזלצבורג והערב הוא גם הוחלף במחצית על ידי וונדרסון, שכבש את שער הניצחון בסופו של דבר.

פאוק סלוניקי - אייאקס 2:1

ההולנדים הצליחו להשלים מהפך נפלא ולעלות לשלב הבא עם 2:3 בסיכום שני המפגשים. אחרי שהצליחה לחזור מפיגור ל-1:1 במשחק הראשון, הפעם אייאקס חזרה מפיגור לניצחון 1:2 בחוץ. סטפנוס אתנסיאדיס העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה הרביעית, דייבי קלאסן כבש צמד (45 בפנדל) ו-88 ושלח את הקבוצה של פטר בוס לשלב ההכרעה על כרטיס לליגת האלופות.

משחקים נוספים
פ.צ. קופנהאגן - אסטרה 0:3 (1:4 בסיכום המפגשים)
סטיאווה בוקרשט - ספרטה פראג 0:2 (1:3 בסיכום המפגשים)

חלוץ סלטיק לי גריפית' חוגג. GettyImages
לי גריפית'ס, הכובש הקבוע של סלטיק, חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully