וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה המוגזמת של סיה לקראת הגעתה לארץ

טל אסבט

4.8.2016 / 0:01

רגע לפני שהיא נוחתת בארץ הקודש וגורמת לכולם לנסות להציץ לה מתחת לפאה, הזמרת הכי בלונדינית בתעשייה משגרת דרישה מיוחדת לאנשי ההפקה. אז מה כל כך חשוב לגברת עם השנדליר? וואלה! סלבס חיה

ספלאש

הריטואל ידוע ומוכר לכל מפיק שמתעסק עם אמנים בינלאומיים: מספר שבועות לפני הגעתם לארץ, הם משגרים רשימת דרישות מפורטת ומוגזמת לגבי כל פרט ופרט - החל מאילו פרחים יונחו בחדר השינה שלהם, דרך צבע הסדינים ועד למים המינרליים והחטיפים שיוגשו מאחורי הקלעים בהופעה.

סיה. GettyImages
דרישה מיוחדת. סיה/GettyImages

כן, גם לזמרת סיה, שתנחת כאן בעוד שבוע, היו לא מעט דרישות שפורסמו בוואלה! סלבס, כמו למשל: מכשיר אדים שיעזור למיתרי קולה, מיכל שלם של חומוס ועוגיות אורז ושומשום.

אממה, נראה שאחרי שהרשימה שוגרה למפיקים בישראל, נזכרה הזמרת והפאה הבלונדינית כי היא שכחה פרט מאוד חשוב ברשימת הדרישות - היא לא מוכנה לאכול אוכל שהוא לא טבעוני. אה, טוב שנזכרת.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
סיה. GettyImages
טבעוניות נהנות יותר?/GettyImages

הדרישה הזו גרמה לבהלה קלה בקרב ההפקה שהחלה מיד לחפש אחר מסעדה שמצד אחד תגיש אוכל טבעוני ומצד שני תעמוד בסטנדרטים של הכוכבת ההוליוודית. בימים אלו נשלחו לזמרת ולמפיקיה רשימה של מספר מסעדות ושפים שהרכיבו עבורה תפריט מיוחד במטרה לזכות בכבוד הגדול - לבשל לזמרת ההורסת.

וואלה! סלבס דורשת שבחדר שלה יהיה רק אוכל שומני.

מה דעתכם על הדרישה המיוחדת של סיה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully