וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיים ויווס על סף חתימה בברצלונה, ז'אן טבק יאמן את סביליה

בתקשורת הספרדית טוענים שהקטלאנים ישלמו את סעיף השחרור המלא של שחקנה הצעיר של ולנסיה (1.5 מיליון יורו). מאמן מכבי ת"א לשעבר מצא בית חדש. הכנה לריו: 61:100 קליל לספרד על חוף השנהב

שחקן ולנסיה גיים ויווס. הטוויטר של גיים ויווס, צילום מסך
משתדרג. ויווס/צילום מסך, הטוויטר של גיים ויווס

אחרי ויקטור קלאבר וטייריס רייס, קרובה ברצלונה להשלים את ההחתמה השלישית שלה בקיץ 2016. בספרד מדווחים הערב (חמישי) כי הקטלאנים נמצאים על סף סיכום עם הגארד המוכשר של ולנסיה, גיים ויווס, ומוכנים לשלם את סעיף השחרור המלא שלו - כ-1.5 מיליון יורו. יש לציין כי ברצלונה כבר שילמה לוולנסיה 2 מיליון דולר על שחרורו של ויקטור קלאבר מוקדם יותר הקיץ, ובסך הכל תעביר לאנדלוסים 3.5 מיליון דולר.

ויווס (23, 1.92 מ'), שצמח במחלקת הנוער של חובנטוד באדלונה, הפך לאחד הגארדים הצעירים הטובים ביותר בספרד ועבר לוולנסיה ב-2014. אשתקד העמיד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-4.1 אסיסטים למשחק ביורוקאפ, ו-6.2 נקודות ו-4.4 אסיסטים למשחק ב-ACB.

* הגארד המוכשר לא נכלל בסגל של נבחרת ספרד לריו, שהמשיכה הערב במסע ההכנות שלה לקראת הטורניר האולימפי והביסה בקלילות 61:100 את חוף השנהב. סרחיו יול סיים כקלע המוביל עם 15 נקודות, ווילי הרננגומס הוסיף 14 וריקי רוביו הוסיף ל-11 נקודותיו עם 8 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות. פאו גאסול סיים עם 10, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

* מאמן מכבי תל אביב לשעבר ז'אן טבק מצא ג'וב חדש, כשמונה הערב למאמנה החדש של סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully