וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חולי נפש ואומללים": רב נוסף מהמכינה בעלי נגד קהילת הלהט"ב

28.7.2016 / 19:27

בשיעור לתלמידיו ב-2013, הרב יוסף קלנר מהמכינה הצבאית הוקיע את הקהילה הגאה: "זו מחלה, גועל נפש". על מצעד הגאווה: "כולם מופרעים". עמותת כמוך: "יש ששכחו שגם הומואים הם בני אדם"

חולים, סוטים ואומללים - כך כינה הרב יוסף קלנר, מרבני המכינה הקדם צבאית בהתנחלות עלי, את קהילת הלהט"ב בדברים שאמר בפני תלמידיו לפני כשלוש שנים ונחשפים כעת לראשונה. זאת, על רקע דבריו של ראש אותה המכינה, הרב יגאל לוינשטיין, שבהם טען כי "הגאים הם סוטים שמטריפים את המדינה". במהלך 40 הדקות שבהן נמשך השיעור של הרב, הוא קרא כמה פעמים לקהילה הגאה "פרוורטית", ואמר כי הוא "אינו זקוק לתורה, מבחינה עובדתית זו סטייה".

"אני יודע שהוא חולה כי סטטיסטית רוב בני האדם הם לא כאלה", אמר במהלך השיעור. "זו תופעה לא נורמלית. זוהי מחלה. האנשים האלה חולים, הם חולים בנפש. הם נולדו ככה אבל זה לא עושה אותם לא חולי נפש. הניסיונות להסביר לנו שחמישית מהאנושות היא כזו - זה שקרים. המניפולציות של כל המערכת שעסוקה להכניס אותנו לפרוורסיה הזו הן נוראיות. זה עניין תקשורתי".

"ההוכחות הכי גדולות שזו חברה חולה זה מצעדי הגאווה שלהם", הוסיף קלנר. "כמה צלצולים הם עושים, כמה מגיעים לשם? כמה צועדים שם? כולם שם הם מופרעים. מכל העולם באים לצעוד בירושלים ובתל אביב. הכול חלק מהפרוורסיה של חלק מהחברה שלנו והתקשורת".

עוד כתבות בנושא:
סערה בעקבות התבטאותו של רב בכיר שתקף: "הגאים הם סוטים"
הרב לוינשטיין הבהיר את דבריו על הלהט"ב: "לכולם יש מקום בצה"ל"
מנכ"ל משרד הביטחון לראש המכינה בעלי: "דבריך חמורים ולא מקובלים"

מצעד הגאווה ירושלים 21 ביולי 2016. מגד גוזני
"חלק מהפרוורסיה של חלק מהחברה". מצעד הגאווה בירושלים, החודש/מגד גוזני
"סוטה מין, נגיד שהוא באמת נולד כך, זו טרגדיה. תדאג שזה לא יבוא לידי ביטוי"

בשיחה תקף הרב גם את האנשים שיוצאים מהארון ואמר כי "זו התנהגות לא מוסרית". לדבריו, על בני קהילת הלהט"ב להסתיר את נטיותיהם המיניות. "הוא לא אדם רע ולא צריך לחיות עם רגשי אשמה, אבל הוא מוגדר אצלנו כחולה", ציין. "קח את הכוח הטבעי הזה, תדאג שלא יהיה, תחנוק אותו, מה שאתה יכול. יש דליקה ביער? תכבה אותה. סוטה מין, נגיד שהוא באמת נולד כך, זו טרגדיה. תדאג שזה לא יבוא לידי ביטוי".

"אדם בעלי נטיות הפוכות, מבחינה ערכית, יכול להיות צדיק הדור, אם אינו מביא לידי ביטוי במעשים את נטיותיו", הוסיף הרב. "אבל אם הוא יגיד שלא יכול, זה כמו נואף שלא יכול. אתה לא יכול? אתה רשע. והיה ואתה נכנעת לנטייה שלך? אתה רשע. לא נכנעת? צדיק עליון". בהמשך הסביר כי מתן ביטוי זה "משכב זכור".

הרב קלנר התייחס לביקורת החילונית שעלולה לטענתו להגיע בעקבות דבריו. "יעמוד פה החילוני, אני אגיד לו באותה מידה שזו תופעה שמגעילה אותי. מה תעשה לי? אני כזה", אמר. "אתה מוכן לקבל את האחר? אני האחר, קדימה. בסך הכול חברה קורסת ואומללה, אנחנו צריכים להתיישר לנורמות ההזויות שלהם שמנסים להפיץ לנו בשטיפת מוח תקשורתית? אין לי שום דבר נגד האומללים האלה, אני אוהב אותם וכל הרחמים בעולם עליהם, אבל תתמודד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עמותת "כמוך - הומואים דתיים אורתודוקסים" מסרה בתגובה לדברים: "אנו מבינים שאמירות כאלה נאמרות גם בתגובה למתקפה על מוסד המשפחה מצד ארגונים שונים, ואולם עמותת 'כמוך' קוראת לשמור על שיח מכבד, ובעיקר מצד תלמידי חכמים. כאשר תלמיד חכם מתבטא, הוא מתבטא בשם התורה, ולכן יש להשתמש במילים מדויקות ומכוונות. אנו קיבלנו מרבותינו שאין מקום שבו התורה מגדירה הומואים כסוטים, כחולים, כבעלי סטייה או כדבר שאינו נורמלי. הסטייה היחידה במקרא היא בגידה של אישה בבעלה, ואין מקום לערבב בין הומופוביה פנימית ובין התורה הקדושה".

עוד מסרה העמותה כי "מעבר לדיון בהגדרה היבשה, יש ששכחו שגם הומואים הם בני אדם וגם להם יש רגשות, ונכון לברור היטב את המילים כדי שלא לעבור על איסור אונאה והלבנת פנים. ועל זה אמרו חז"ל: 'חכמים היזהרו בדבריכם'. עמותת 'כמוך - הומואים דתיים אורתודוקסים' תמשיך בהדרכת רבותיה לפעול למען יצירת גשר בין העולמות".

מהמכינה הקדם צבאית בני דוד עלי נמסר בתגובה: "המרדף אחר כל התבטאות של כל רב ב-30 שנות קיומה של מכינת בני דוד מרשים ומעיד על חריצות יתר ודבקות במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully