וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ישראלי בסין: טוטו תמוז חתם בהונאן בילואוס מהליגה השנייה

21.7.2016 / 18:55

ערן זהבי לא לבד: החלוץ שנפרד מפטרולול הרומנית בפברואר האחרון, חתם רשמית על חוזה לארבעה חודשים עם אופציה לעונה נוספת. כעת ינסה להציל את הקבוצה שמדורגת אחרונה בליגת המשנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חותם על החוזה החדש. טוטו תמוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוטו תמוז חתם הערב (חמישי) באופן רשמי בקבוצת הונאן בילואוס הסינית, שנועלת את טבלת הליגה השנייה בארצה. החלוץ יהיה הישראלי השני בסין, אחרי ערן זהבי שמככב בימים אלה בגוואנגז'ו R&F מהליגה הבכירה. תמוז בן ה-28 המתין לאישור שכן מועד ההעברות בסין הסתיים, ואחרי שקיבל אותו הפך רשמית לשחקן הקבוצה עם חוזה לארבעה חודשים ואופציה לעונה נוספת במקרה שהקבוצה תשרוד.

תמוז עזב את ישראל בקיץ 2013, כשהוא חתם באוראל הרוסית. אחרי ששותף בשבעה משחקים ובילה 167 דקות בלבד על המגרש, הוא שוחרר וחתם בפטרולול פלוישט. השנה וחצי הראשונות של החלוץ הישראלי ברומניה היו מצוינות והוא הבקיע הבקיע בהן 14 שערים ובישל 9 נוספים, אבל פטרולול נקלעה לקשיים כלכליים, הידרדרה מקצועית ותמוז עצמו לא הצליח לשחזר את היכולת שלו. תמוז שוחרר רשמית בפברואר האחרון, אבל המשחק האחרון שלו היה ב-20 בדצמבר 2015, כלומר לפני יותר משבעה חודשים.

הונאן שקועה במקום האחרון עם תשע נקודות בלבד, מרחק 10 נקודות מחוף מבטחים וכשלסיום העונה נותרו 12 מחזורים. ב-10 המחזורים האחרונים ניצחה הקבוצה רק פעם אחת והפסידה בתשעת המשחקים האחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully