וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: גל לוי ודני עמוס חתמו

20.7.2016 / 10:40

הקשר בן ה-22, שכבש בעונה שעברה שבעה שערים בליגה הלאומית במדי ראשון לציון, חתם לעונה עם אופציה לשלוש עונות נוספות. שוער הפועל עכו בעונה החולפת חתם לעונה

דני עמוס שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
ברוך הבא למלאבס. דני עמוס/ברני ארדוב

דני עמוס חתם היום (רביעי) לעונה במכבי פתח תקוה. השוער, שעמד בין הקורות של הפועל עכו בעונה החולפת, ניהל מו"מ מתקדם עם הקבוצה וחתם הבוקר. במועדון אישרו את הידיעה.

כזכור, שלשום התברר כי צחי גיגי לא יגיע למחנה בשל פציעה. בקבוצה לא רצו לקחת סיכון ופנו לעמוס, שניהל הלילה משא ומתן עם המנהל המקצועי עומר גולן. במועדון אישרו הבוקר כי המטרה היא להגיע לסיכום במהלך היום.

היום מסגרה העברתו של קשר ראשון לציון גל לוי. המלאבסים רכשו את כרטיסו מהראשל"צים כשבמהלך היום נחתמה העסקה סופית. לוי בן ה-22, שבעונה שעברה כבש שבעה שערים בליגה הלאומית, אחת לעונה אחת עם אופציה לשלוש עונות נוספות. את השחקן מייצג אדם קידן. על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט.

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
משחק ידידות הפך לקרב. רפואה/ניב אהרונסון

בתוך כך מכבי פתח תקוה ממשיכה במחנה האימונים שלה באוסטריה. אחרי ההפסד אמש (שלישי) 1:0 לצ'רלטון מאנגליה, במועדון סיפרו כי רומאריו פירס, שפגע אתמול בשחקן יריב ושלח אותו לבית החולים, לא עשה זאת בכוונה, אך יחד עם זאת, שחקנים העידו כי נרשמו דחיפות וקללות בין שחקנים משתי הקבוצות מיד לאחר התקרית. "כולנו התערבנו והגענו להפריד. כמה שחקנים של צ'רלטון קיללו כי הם הבינו שהשחקן שלהם סובל מפציעה מטרידה. היו דחיפות, אבל מהר מאוד זה נגמר", תיאר אחד השחקנים. המפגש הפיקנטי בין שתי האקסיות של גיא לוזון הוכרע עם נגיחה של ברנדון הנלאן (62) שהחליף במחצית הראשונה את ג'וש אומרה אחרי שזה תוקל על ידי פירס עם חתך של חמישה סנטימטרים בברכו.

בקרב שחקני הקבוצה נרשמה הפתעה גדולה בעקבות עזיבתו, אמש, של הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'ק. חלק מהשחקנים לא ראו בעין יפה את העובדה שעזב, והעריכו כי הטענות ללחץ מצד משפחתו הגיע על רקע הצעה מקבוצה אחרת. אתמול כינס הצוות המקצועי את השחקנים ובישר להם על ההחלטה להיפרד מהשחקן, שביקש לעזוב עקב בעיות אישיות. לצד הביקורת על ההחלטה של הבלם, חלק מהשחקנים אמרו כי: "יש כאן בעיה העונה, יותר מדי שחקנים מסכמים ואז מתחרטים".

בסגל של פתח תקוה יש כרגע ארבעה זרים, אבל שלושה זרים אחרים כבר חתמו ואז התחרטו. הבלם והקשר הברזילאים אליסון דוס סנטוס ורומאריו פירס, הקשר הרומני ויורל ניקוארה חתומים בקבוצה, החלוץ הניגרי ג'ייקוב נג'וקו אמור לחתום בקרוב, זאת לאחר שפתח תקוה כבר סיכמה עם שלושה זרים אחרים במהלך העונה הנוכחית. רק אחד מהם (ברנהרד יאנצ'ק) חתם על חוזה רשמי בקבוצה אך שלושתם לא ישחקו בסופו של דבר בקבוצה. מלבד יאנצ'ק, גם הקשר הספרדי טיטו (אלברטו מורנו אורטיס) בן ה-31 של יגוסטרה מהליגה השנייה בספרד, לא הגיע בסופו של דבר לאחר שהמועדון הודיע על סיכום עם סוכנו דודו אוואט. השחקן השלישי הוא קשה הרומני של בוטושאן, פטרה איבנוביץ', שבמועדון סיכמו עימו לאחר שחתם בקבוצה אחרת וסברו כי סעיף בחוזה שלו יוביל לשחרורו.

(עדכון ראשון: 8:44)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully