וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייל גולן ודנה רון מנסים לפגוע בחיי"

17.7.2016 / 10:29

אייל גולן, דנה רון, יורם זק ואפילו רני רהב - כולם ניסו לפגוע בעומרי חיון, כך על פי וידאו שהעלה הבלוגר לעמוד הפייסבוק שלו. מספר שעות לאחר מכן, חלק מהקטעים הוסרו. וואלה! סלבס פותחת תיק

צלמים זמניים מורשים

תעשיית הבידור התעוררה היום לחדשות מסעירות ביותר - הבלוגר, עומרי חיון, העלה לעמוד הפייסבוק שלו מספר סרטונים, בהם הוא מתאר את מה שעובר עליו בתקופה האחרונה, על ההתנכלות מצד גורמים בתעשייה, וכמו כן, מפזר האשמות על ניסיון פגיעה בחייו מצד לא מעט דמויות מוכרות בתעשייה.

רוצים עוד רכילות?
מורידים את המדים: מושיק רוט וטהוניה רובל בנשיקה לוהטת
הלם! הדרמה של חן אמסלם

אייל גולן. ניר פקין
ניסה לפגוע? אייל/ניר פקין

בין האנשים שניסו לטענת חיון לפגוע בו, אפשר למצוא את אייל גולן, שכזכור מנהל משפט מול הבלוגר על הוצאת דיבה ולשון הרע, איש יחסי הציבור של גולן- רני רהב, ומי שהיו בעבר חבריו הטובים - דנה רון ובעלה יריב נתי ואת העורך הראשי של 'האח הגדול', יורם זק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חתונה דנית ואליאב. שלומי צ'י'קונה, מערכת וואלה! NEWS
נראים לכם זוג אלים? דנה ויריב/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'י'קונה

בסרטונים שהעלה, מתאר חיון כיצד אנשים רבים בתעשייה ניסו ועדיין מנסים לפגוע בו, והכל במטרה ולגרום לסגירת הבלוג שלו. כמו כן, הוא טוען שהניסיונות הרבים כשלו וכי בקרוב מאוד יעלה האתר החדש שלו. בנוסף, חיון אף מאשים את אחיו, מתן חיון, שהיה עובד עם אחיו באתר, בבגידה, ומסביר לגולשים שבקרוב הם יחשפו לפנים האמיתיות שלו.

יריב נתי בתגובה: "אנחנו כבר לא קשורים אליו, אנחנו לא מדברים איתו כבר שנה וחצי. הוא שלח לי הודעה לפני כמה ימים ואפילו לא התייחסתי אליה. אם כבר, הוא מציק לנו ולא אנחנו לא".

רני רהב ואייל גולן סרבו להגיב לידיעה.

מתן חיון דרש להסיר את שמו מהכתבה וסרב להגיב.


מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully