וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצר: ערן זהבי נכנס כמחליף וכבש שלושער לזכות גוואנגז'ו R&F

אחרי שכבש במשחק הבכורה והיה טוב גם במשחקו השני, הקשר הישראלי להט מהספסל עם שלושה שערים מהירים (63, 80 ו-82 בפנדל) כדי לסדר לקבוצתו 0:3 במשחק הראשון ברבע הגמר. צפו בשערים

SNTV

בוידאו: השלושער של זהבי מול הביי

ערן זהבי עדיין לא פתח בהרכבה של גוואנגז'ו R&F מאז שהצטרף לסין אבל הצהריים (רביעי) שחקן הרכש של מכבי תל אביב נתן הצגה גדולה עם שלושער לזכות קבוצתו ב-0:3 על הביי במשחקו השלישי בלבד בקבוצה. זהבי, שבמשחק הבכורה בליגה כבש אחרי 16 דקות וגם בישל, נכנס היום שוב כמחליף במחצית במשחק הראשון של רבע גמר הגביע וכבש בדקה ה-63 את השער הראשון במשחק עם בעיטה חזקה ברגל ימין לחיבורים מתוך הרחבה. הקשר שהגיע ממכבי תל אביב השלים צמד בזק עם שער נוסף בדקה ה-80 בבעיטה חזקה ברגל שמאל מחוץ לרחבה והוסיף עוד פנדל מדויק (82) כדי לסחוף את קבוצתו לניצחון מוחץ שצריך להספיק לקראת הגומלין. יש לציין שזהבי נכנס כמחליף מול אותה קבוצה גם במשחק הליגה שנערך בתחילת השבוע והיה מעורב בשער השני ב-0:2 של קבוצתו, ניצחון שחילץ אותה מקלחת התחתית. במשחק היום אגב, נכחו לראשונה אישתו של זהבי שי, ובנו הקטן.

גוואנגז'ו R&F תפגוש את הביי למשחק הגומלין בעוד כשבועיים עם מקדמה רצינית מאוד והיא פייבוריטית להעפיל לחצי הגמר. מאז שזהבי הצטרף לקבוצה, גוואנגזו R&F השיגה שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אחרי שקרטעה בתחילת העונה ודישדשה עמוק בתחתית. ביום שבת (14:35) תארח גוואנגז'ו את טיאנג'ין טדה למפגש ישיר בין שתי קבוצות שלהן יש 22 נקודות במרכז הטבלה הסינית.

עוד בנושא:

תומך ברונאלדו, דואג לאצילי: זהבי בטור אישי לוואלה! ספורט

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, צילום מסך
כובש את סין. זהבי/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully