וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה: סלטיק הפסידה לאלופת גיברלטר 1:0 במוקדמות ליגת האלופות

לינקולן רד אימפס הביכה את האלופה הסקוטית במשחק הבכורה של ברנדן רוג'רס בזכות שער של לי קאסיארו בדקה ה-48. 90 דקות לניר ביטון. בכורה ו-90 דקות לדאבור בניצחון רד בול זלצבורג

ברנדן רוג'רס מנג'ר ליברפול. GettyImages
התחלה לא משהו. ברנדן רוג'רס/GettyImages

אחת הסנסציות הגדולות של הכדורגל האירופי בשנים האחרונות התרחשה הערב (שלישי) בגיברלטר, שם גברה האלופה המקומית לינקולן רד אימפס על סלטיק 0:1 במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. בשורות הקבוצה הסקוטית השלים הקשר ניר ביטון 90 דקות, אך גם הוא לא הצליח למנוע את הביזיון במשחק הבכורה של המאמן ברנדן רוג'רס.

הקבוצה החצי מקצוענית, שהיחס לניצחון שלה לפני המשחק עמד על 21:1, רשמה הפתעה ענקית גם בסיבוב הראשון כשגברה על פלורה טאלין האסטונית, אך שום דבר לא התקרב להפתעה הגדולה הערב. בדקה ה-48 שלח ליאם ווקר, ששיחק בעבר בבני יהודה, כדור ארוך לכיוונו של לי קאסיארו, והוא הצליח לגבור על אפה אמברוז ולכבוש את שער הניצחון. הסקוטים תקפו ולחצו כדי לנסות להשיג את שער השוויון אך רשמו מספר החמצות גדולות, כולל שני משקופים, כאשר בפעם השנייה הכדור חזר היישר לניר ביטון, שפספס בענק מקרוב שער בטוח. בושה גדולה לסלטיק, שתנסה לתקן בגומלין.

ישראלי נוסף שהשתתף הערב במוקדמות ליגת האלופות הוא מונס דאבור. החלוץ רשם את משחקו הרשמי הראשון במדי רד בול זלצבורג, שיחק 90 דקות ואלופת אוסטריה גברה בביתה 0:1 על לייפאיה הלטבית. ג'ונתן סוריאנו כבש את שער הניצחון בדקה ה-83.

משחקים נוספים:

זרינסקי (בוסניה) - לגיה ורשה (פולין) 1:1

דינמו טביליסי (גאורגיה) - אלשקרט (ארמניה) 0:2

קרבאח (אזרבייג'אן) - דודלאנג' (לוקסמבורג) 0:2

דה ניו סיינטס (ויילס) - אפואל ניקוסיה (קפריסין) 0:0

ולטה (מלטה) - הכוכב האדום בלגרד (סרביה) 2:1

באטה בוריסוב (בלארוס) - SJK (פינלנד) 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully