וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אמסטרדמסקי עוזב את "כלכליסט" ומצטרף לתאגיד השידור

12.7.2016 / 17:45

אמסטרדמסקי יהיה ראש הדסק הכלכלי ופרשן בכיר לענייני כלכלה בחטיבת החדשות האחודה. הוא שימש ככתב בכיר בעיתון הכלכלי של "ידיעות אחרונות". המינוי מעמיד בסימן שאלה את גורלו של עודד שחר, המשמש כיום בתפקיד ברשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ליצור עולם עיתונאי חדש". אמסטרדמסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאול אמסטרדמסקי עוזב את "כלכליסט" ועובר לתאגיד השידור. אמסטרדמסקי יהיה ראש הדסק הכלכלי ופרשן בכיר לענייני כלכלה בחטיבת החדשות האחודה. הוא שימש ככתב בכיר בעיתון הכלכלי של "ידיעות אחרונות", שם סיקר בעיקר את תחום הפנסיה ופירסם תחקירים בנושאים שונים. לאחרונה החל לפרסם בעיתון "יומן סוכר", בו הוא בוחן את התמכרות העולם המודרני למוצרים ממותקים ואת הכוחות המסחריים שיצרו את ההתמכרות הזאת.

מדובר במינוי מפתיע שמגיע מהעיתון של נוני מוזס, הנחשב עוין את ראש הממשלה בנימין נתניהו. המינוי גם מעלה מספר תהיות, הראשונה בהקשר לגורלו של ראש דסק הכלכלה הנוכחי ברשות השידור, עודד שחר - הנחשב לעיתונאי מוערך ועטור פרסים, בעל וותק מרשים בתחום. השנייה בהקשר לנסיונו של אמסטרדמסקי: אמנם לאמסטרדמסקי יש ניסיון בטלוויזיה אינטרנטית, שכן ב"כלכליסט" הכין גם כתבות וידאו, ואולם הוא מעולם לא עבד בחברת חדשות באחד מערוצי הטלוויזיה.

אמסטרדמסקי מסר בתגובה: "אני מתרגש מאוד מהתפקיד החדש ושמח על ההזדמנות הנדירה ליצור עולם עיתונאי חדש שיעבוד ויספר סיפורים עיתונאיים בכל הפלטפורמות האפשריות. תודה רבה לכל האנשים המדהימים ויוצאי הדופן שהייתה לי הזכות לעבוד איתם ב'כלכליסט'. אני מודה להם מעומק הלב על האמון הגדול וההזדמנויות שהם נתנו לי לאורך הדרך".

מנהלת חטיבת החדשות של התאגיד, שלומית אברהם גלוברזון, מסרה: "אני שמחה על הצטרפותו של שאול אמסטרדמסקי, מבכירי העתונאים הכלכליים בישראל, לחטיבת החדשות בתאגיד. התאגיד רואה זכות וחובה לעסוק בנושאים הכלכליים לטובת כלל הציבור, ושאול הוא האדם הנכון והראוי ביותר להוביל מאמץ זה, ללא פשרות וללא הנחות. ברוך הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully