וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: שון ג'ונס חתם לשלוש שנים

11.7.2016 / 17:11

אחרי צירופם של טראוויס פיטרסון וקרטיס ג'רלס, החתימו האדומים גם את הפורוורד (24, 2.03) ששיחק בעונה שעברה בליגה הספרדית. פיאניג'אני: "שחקן מוכשר מאוד ואגרסיבי. יש לו פוטנציאל אדיר"

AP

בווידאו: הביצועים של שון ג'ונס

הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק. אחרי שצירפה את טראוויס פיטרסון ואת קרטיס ג'רלס, הקבוצה של סימונה פיאניג'אני החתימה היום (שני) גם את הפורוורד שון ג'ונס (24, 2.03), כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט עוד לפני ההודעה הרשמית של הקבוצה. ג'ונס שיחק בעונה החולפת בבי. סי אנדורה מהליגה הספרדית הראשונה. הפורוורד האמריקאי חתם לשלוש שנים. בשנתיים הראשונות יקבל 700 אלף דולר.

"מדובר בשחקן מאוד מוכשר ואגרסיבי", אמר פיאניג'אני לאחר החתימה. "הייתה לג'ונס עונת "רוקי" טובה בליגה הספרדית. אנחנו רואים בו שחקן צעיר עם פוטנציאל אדיר ואוהבים את היתרונות שלו. אני בטוח ביכולת שלו לייצר תרומה משמעותית לקבוצה שלנו".

ג'ונס (24, 2.03) שיחק במכללת מידל טנסי במשך ארבע שנים, כשבעונתו האחרונה רשם 33 משחקים, במהלכם קלע 14.2 נקודות למשחק, קטף 8.5 כדורים חוזרים ורשם 1.9 חסימות למשחק. בנובמבר 2014 קיבל הזדמנות לשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA, במדי הסקייפורס. הוא רשם 49 משחקים וקלע 13.1 נקודות בממוצע למשחק, אליהן הוסיף 8.8 ריבאונדים ו-1.2 חסימות למשחק. בקיץ שעבר, הצטרף לוושינגטון וויזארדס בליגת הקיץ, אך לא הצליח להשיג חוזה. לפני כשנה חתם לעונה באנדורה מהליגה הספרדית, בשורותיה קלע 8.7 נקודות בממוצע למשחק (שותף ב-34 משחקים) יחד עם 3.4 ריבאונדים ו-0.5 חסימות.

שלושת הזרים חתמו בקבוצה לאחר ששניים מהזרים המובילים של הפועל ירושלים, דונטה סמית' ואי. ג'יי. רולנד, קיבלו הודעה על סיום דרכם.

הכדורסלן האמריקאי שון ג'ונס. AP
חיזוק נוסף. ג'ונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully