וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי: "מה שקווין דוראנט עשה זה לרמות את הדרך שלך לאליפות"

כוכב העבר לא מרוצה מההחלטה של KD להצטרף לגולדן סטייט: "זה לא כמו לעבור בטרייד, החבר'ה האלה פשוט עשו קומבינה כדי לשלוט בליגה". וייד נפגש עם דנבר, שיקגו והבאקס. ננה סיכם ביוסטון

צילום מסך

המעבר של קווין דוראנט לסגנית האלופה גולדן סטייט ממשיך להסעיר את כל מי שה-NBA יקר ללבו. צ'ארלס בארקלי, שמעולם לא התבייש לחלוק עם העולם את דעותיו, התארח היום (רביעי) בתכנית הרדיו של "מייק אנד מייק" ב-ESPN ונשמע כעוס.

כאשר נשאל על ההשוואה בין קבוצת הכוכבים המתהווה בגולדן סטייט או בין קבוצת הכוכבים שהייתה במיאמי עם לברון, דוויין וייד וכריס בוש לבין ה"ביג ת'רי" שהקימה בוסטון בסוף העשור הקודם עם קווין גארנט, ריי אלן ופול פירס, אמר כוכב העבר: "החבר'ה ההם עברו בטריידים. זה לא אותו דבר. הם לא עשו קומבינה כדי להיות ביחד. זה פשוט היה טריידים מצוינים לבוסטון וטרייד גרוע למינסוטה. זה לא היה מצב בו שלושה חבר'ה נפגשו בקיץ, רכבו על סירת בננה באמצע הים והחליטו שהם רוצים לשלוט בליגה. זו הבעיה שלי. אם אתה עובר בטרייד, סבבה, אבל לא ככה. מה שקרה עכשיו זה לרמות את הדרך שלך לאליפות".

עוד בנושא:

סן אנטוניו שלחה את בוריס דיאו ליוטה, קוזמינסקס ישחק בניקס
ניצח בקרב, הפסיד במלחמה: איך ההצטרפות של דוראנט תשפיע על סטפן קרי?

קווין דוראנט במדי גולדן סטייט. טוויטר, צילום מסך
המעבר לא עובר בשקט/צילום מסך, טוויטר

* דוויין וייד במוקד העניינים. אחרי "פלאש", שעשוי לעזוב את מיאמי לאחר 13 עונות, מחזרות לא מעט קבוצות, כאשר הערב, הוא ערך פגישה בת שעתיים וחצי בניו יורק עם ראשי דנבר. מי שנוכח בפגישה בין היתר הוא מייק מילר. על פי הדיווח, דנבר מציעה לווייד 52 מיליון דולר לשנתיים.

אלכס קנדי מדווח כי ג'ימי באטלר ורייג'ון רונדו, שהצטרף לאחרונה לשיקגו בולס, מנסים גם הם לגייס את וייד לשוב לעיר הולדתו. השוורים הם היחידים שמוכנים להציע לווייד חוזה לשלוש שנים, בו הוא מעוניין וגם אצלם, רק חלק מהחוזה יהיה מובטח. הגארד הוותיק שמע מסרים ככל הנראה גם מכיוון קליבלנד וחברו הטוב לברון ג'יימס וגם מכיוון מילווקי, העיר בה שיחק בקולג' במדי מרקט.

וייד צפוי להיפגש היום גם עם הבאקס ובהמשך עם הבולס. נכון לרגע זה, טרם נקבעה לשחקן פגישה עם מיאמי, אך הוא עשוי להיפגש היום גם עם הבעלים מיקי אריסון, שינסה לשכנע אותו להישאר למרות הכל.

* העיתונאי האמריקאי, אדריאן ווזנרובסקי מדווח שהסנטר הברזילאי ננה, (33, 2.11), אשר סיים חוזה בוושינגטון אחרי ארבע שנים, סיכם את תנאיו ביוסטון, שאמורה להפוך לקבוצתו השלישית ב-NBA אחרי ששיחק במשך עשור בדנבר. ננה צפוי לחתום לעונה ולהרוויח 2.9 מיליון יורו.

* על פי ESPN, קליבלנד מעוניינת לעשות טרייד על הפורוורד של יוסטון, טרבור אריזה.

* בארה"ב מדווחים כי ג'ארד סלינג'ר אינו מעוניין להישאר בבוסטון בעונה הבאה.

* אלוף ההטבעות לשעבר, ג'רמי אוואנס, עבר בטרייד מדאלאס לאינדיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully