וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ארשבין: ססאר ארסו צפוי לשחק נגד מכבי תל אביב באירופה

בלם בית"ר ירושלים לשעבר חתם בקאיראט אלמטי שכנראה תפגוש את הצהובים בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. המשחק הראשון יתקיים ב-14 ביולי, הגומלין כעבור שבוע בנתניה

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חוזר לישראל. ארסו/ברני ארדוב

בלם בית"ר ירושלים בעונת 2014/15, ססאר ארסו, חתם אתמול (שלישי) בקאיראט אלמטי הקזחית והוא צפוי לשחק נגד מכבי תל אביב בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה הקזחית עדיין צריכה לעבור את טאוטה דורס האלבנית ומכבי תל אביב עדיין צריכה לעבור את גוריצה, אבל שתיהן נמצאות במצב מצוין לקראת הגומלין (הצהובים ניצחו 0:3 במשחק הראשון בבית, קאיראט ניצחה 0:1 במשחק הראשון בחוץ).

ארסו ששיחק בעונה שעברה בא.א.ק אתונה, מצטרף לסגל מאוד מסקרן שכולל בין היתר את אנדריי ארשבין ואנטולי טימושצ'וק הוותיקים. בשורות קאיראט משחק גם החלוץ ז'ראר גוהו, שלפני כשלוש שנים ניהל מגעים מתקדמים עם מכבי חיפה, אך לבסוף העדיף לקבל את הצעתה של פ.ק קרסנודאר הרוסית. מאז שהגיע לקבוצה הקזחית, גוהו כבש 52 שערים ב-70 הופעות בכל המסגרות.

אם לא תהיינה הפתעות מרעישות ומכבי תל אביב וקאיראט אלמטי יעפילו לשלב הבא, המשחק הראשון יתקיים בקזחסטן ב-14 ביולי, בעוד הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן באצטדיון בנתניה.

עוד בנושא:

שלוש קבוצות צרפתיות מעוניינות בעדן בן בסט
גם יריבת הפועל באר שבע באירופה מתחזקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully