וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה חתם לארבע שנים באיינטרכט פרנקפורט

5.7.2016 / 19:57

עסקת ענק: כפי שנחשף בוואלה! ספורט, המגן עובר למועדון הגרמני אחרי שעבר בדיקות רפואיות: "עוזב את הבית". מכבי חיפה תקבל תמורתו כ-1.5 מיליון יורו. ירוויח חצי מיליון יורו לעונה

צילום: אדריאן הרבשטיין

בווידאו: רוני לוי מדבר על המעבר של טואטחה

עכשיו זה רשמי: כפי שנחשף בוואלה! ספורט, מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה חתם לארבע שנים באיינטרכט פרנקפורט וילבש את החולצה מספר 33 בקבוצה. טואטחה ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה ובכך הושלמה העסקה במסגרתה צפויה מכבי חיפה להרוויח 1.5 מיליון יורו. מי שסגר את העסקה הוא סוכנו של השחקן, פאלי רמאדני, בשיתוף סוכנת השחקנים הישראלית ויקי וקנין.

טואטחה חוזר גם על ידי מכבי תל אביב ואולימפיאקוס. בימים האחרונים הוא שהה בגרמניה, עבר בדיקות רפואיות והיום חתם סופית על חוזהו. השחקן שילבש בעונה הבאה את החולצה 33 אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אחרי הרבה שנים אני עוזב את הבית. הגעתי למועדון גדול ואני מגשים חלום. מצד אחד אני מאושר ומצד שני קצת עצוב. לא קל לעזוב את הבית. הייתה לי הצעה גדולה בישראל אבל תמיד אמרתי ואני אמשיך לומר שבארץ אשחק רק במכבי חיפה. מהיום אני אוהד של הקבוצה ומאחל לה ולכולם בהצלחה. תודה לכולם. ליענקל'ה שחר ולכל המאמנים שאימנו אותי פה, לשחקנים ששיחקתי איתם ולאוהדים. תמיד תהיו בליבי".

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. טל לוי
אתגר חדש. טאלב טואטחה/טל לוי

פרנקפורט זכתה באליפות אחת ב-1959 ובארבעה גביעים (1974, 1975, 1981, 1988). ההישג המשמעותי של הנשרים בשנים האחרונות היה העפלה לגמר הגביע הגרמני ב-2006, ובעונה האחרונה היא סיימה במקום ה-16 בבונדסליגה. במחזור הראשון של העונה שבפתח תפגוש פרנקפורט את שאלקה ב-27 באוגוסט.

טואטחה (24) שגדל במכבי חיפה מעולם לא עזב אותה. הוא גדל בג'סר א-זרקא וכיון תושב קיסריה הסמוכה. על פי האתר הרשמי, טואטחה החל את דרכו במתנ"ס בנימינה ולמכבי חיפה הגיע כחלוץ. בקבוצת הנערים החליט איתי מרדכי, שאימן אותו בהמשך בקבוצת הנוער בה היה שותף לשתי אליפויות, להסב אותו לתפקיד המגן-קשר השמאלי. הוא נמנה על סגלי כל הנבחרות הצעירות ולאחר עזיבת פיטר מסיללה הפך למגן השמאלי הבכיר בקבוצה וביסס את מעמדו בקבוצה. הוא רשם בסך הכל 152 הופעות ליגה, ו-24 באירופה במדי מכבי חיפה וכבש חמישה שערי ליגה ועוד שער אחד בגביע המדינה. לטואטחה יש גם ארבע הופעות במדי נבחרת ישראל.

המנהל הספורטיבי של פרנקפורט ברונו הובנר: "אנחנו מרוצים שהצלחנו להחתים שחקן כמו טאלב וליצור תחרות על עמדת המגן השמאלי. היתרונות שלו הם ללא ספק דינמיות, יכולת זכייה בכדור והצטרפות קבועה לחלק ההתקפי".

טואטחה עצמו אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר החתימה: "שמעתי הרבה על הקבוצה והמועדון ואני מצפה לתפקיד החדש שלי ומאוד נרגש לגבי העיר. הגעתי למועדון גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully