וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג הסעות תלמידים מירושלים נעצר בחשד שביצע עבירות מין בבת 13

לפי פרטים ראשוניים מהחקירה, שמתנהלת בשיתוף הרווחה, הנהג ביצע עבירות מין בקטינה בכמה מקרים בשנה האחרונה. במקביל, נעצרו ברחבי הארץ עשרה חשודים ששלחו תמונות והצעות מיניות לסוכן משטרתי שהתחזה לקטינה

הארכת מעצר לנהג הסעות ילדים החשוד בביצוע עבירות מין בקטינה. בית משפט השלום ירושלים. 4 ביולי 2016. נועם מושקוביץ
החקירה נמשכת לבירור נסיבות האירוע. הנהג החשוד, היום בבית המשפט/נועם מושקוביץ

נהג הסעות תלמידים, תושב שכונה בצפון ירושלים, נעצר אתמול (ראשון) על ידי שוטרי תחנת שפט בחשד כי במהלך השנה האחרונה ביצע עבירות מין נגד קטינה בת 13. החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים. חקירת האירוע, המתנהלת בשיתוף גורמי הרווחה, נמשכת.

במקביל, הלילה נעצרו עשרה גברים, תושבי הצפון, המרכז והדרום בני 50-20, בחשד כי שלחו לסוכן משטרתי שהתחזה לקטינה בת 13 תמונות והצעות בעלות אופי מיני במטרה לפגוש אותה לכאורה. החשודים נעצרו בתום פעילות סמויה שארכה כחצי שנה, במחלק הסייבר של הונאות מחוז חוף ובליווי פרקליטות מחוז חיפה.

הבוקר יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעכו. ממשטרת מחוז חוף נמסר כי "מטרת הפעילות היא חשיפת עברייני מין ברשת החברתית. האינטרנט מהווה כר נוח לפעילות עבריינית חשאית, בה נוח לעבריינים להסתתר מאחורי זהויות בדויות, לתמרן ולשכנע קורבנות למלא את רצונם". על פי הודעת המשטרה, "אנו פונים לציבור ההורים לקחת חלק פעיל בגלישת ילדיהם, לפקח להסביר ולהתריע על כל פעילות חריגה".

עוד בוואלה! NEWS:
פתחו את המשאבות - ושרפו: 3 חשודים בניסיון הצתת תחנת דלק
ילדי המרכז שנפגע מרקטה בשדרות חגגו מסיבת סיום: "פה הם שוכחים"
עצורים וחסימות כבישים: מאות הפגינו בת"א נגד אלימות משטרתית

תמונות אילוסטרציה של ילדים הולכים לבית ספר – בצפון הישן בתל אביב. ראובן קסטרו
תושב יפו חשוד במעשים מגונים בשישה ילדים/ראובן קסטרו

בסוף השבוע הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד תושב יפו בן 33, בגין מעשים מגונים בנסיבות אינוס בשישה ילדים בגילאי תשע עד 12. לפי כתב האישום, החל מ-24 בפברואר, מועד שחרורו ממאסר, הפר הנאשם אליאס סאבא צו פיקוח שהוצא נגדו לפני כשנה וכלל הגבלות על שהייה במקומות שבהם נמצאים קטינים. כדי ליצור יחסי קרבה עם הילדים, הוא סיפר להם כי הוא מאמן כדורגל ותיאם עמם אימונים משותפים, שבמהלכם ביצע בהם מעשים מגונים.

במקרה נוסף, בשבוע שעבר נעצר גבר בחשד למעשה מגונה בנער בן 15 בשכונת קטמון שבירושלים. הגבר נעצר לאחר שהתקבל דיווח כי הנער נעדר, ומעצרו הוארך בשלושה ימים. בתום סריקות הוא אותר בדירתו של הגבר שהיה איתו בדירה. כמה ימים לפני כן, חובש בבית ספר בכפר סבא, תושב העיר בן 30, נעצר בחשד כי ביצע מעשים מגונים בנערים והטריד אותם מינית. על פי החשד, הוא ניצל את תפקידו בבית הספר כדי לבצע מעשים מגונים בתלמידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully