וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארגנטינה: ליאונל מסי ביטל את הפרישה שלו מהנבחרת

ב"לה נאסיון", אחד העיתונים הגדולים במדינה, טוענים בתוקף כי הפרעוש השתכנע מהלחץ הציבורי וייקח הפסקה משני משחקי הנבחרת בתחילת ספטמבר, אך ישוב למדים הלאומיים לאחר מכן

AP

הפרישה הקצרה בהיסטוריה? העיתון הארגנטינאי הגדול "לה נאסיון" פרסם היום (ראשון) ידיעה ארוכה, לפיה ליאונל מסי ישוב בקרוב לשחק במדי נבחרת ארגנטינה.

למי ששכח, מיד לאחר ההפסד האכזרי לצ'ילה בגמר הקופה סנטנריו בשבוע שעבר, הפרעוש הודיע על פרישה מהנבחרת וטען כי "הרבה אנשים חיכו לרגע בו זה יקרה". אלא שמרגע ההודעה שהיממה את עולם הכדורגל, החל בארגנטינה קמפיין ענק להחזרתו של מסי למדים הלאומיים.

עוד בנושא:

מאות אוהדים הפגינו נגד פרישתו של ליאונל מסי מהנבחרת: "בבקשה אל תלך"

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
יחזור בקרוב לנבחרת? מסי/GettyImages

אתמול נערכה הפגנת גדולה, במסגרתה קראו ההמונים שהגיעו למקום לכוכב ברצלונה לבטל את פרישתו ונראה שהלחץ הציבורי, שהגיע גם מכיוונם של כוכבי ספורט ארגנטינאים רבים ובראשם, דייגו ארמנדו מראדונה, השפיע על מסי, שהחליט לשנות את החלטתו, כך על פי "לה נאסיון".

בעיתון נכתב כי מסי יוותר על צמד המשחקים הקרוב של ארגנטינה במוקדמות המונדיאל, מול אורוגוואי בבית ומול ונצואלה בחוץ בתחילת ספטמבר, אולם כבר לאחר מכן הוא אמור לחזור לעניינים. בעיתון נכתב: "הכתבים והאוהדים יכולים להירגע - מסי יחזור לנבחרת. השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא מתי. כמה אנשים שמקורבים מאוד למספר 10 אמרו ל'לה נאסיון' הבטיחו שאין פה פרידה, רק הפסקה".

עוד נכתב בידיעה כי ההודעה של מסי הייתה "שילוב של כעס ותסכול אחרי ההפסד. מסי הרגיש האשם המרכזי בעוד הפסד והאחראי לנפילה נוספת של ארגנטינה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גווארדיולה נשאל על ידי אוהדי מנצ'סטר סיטי אם הוא מביא את מסי והבהיר: הוא צריך לסיים את הקריירה בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully