וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט הודיע: אחתום בגולדן סטייט

כוכב אוקלהומה סיטי הודיע כי יחבור לסגנית האלופה, שם יחתום לשתי עונות תמורת 27 מיליון דולר לכל עונה: "אני עושה את מה שמרגיש לי נכון לקריירה". בוגוט והריסון בארנס בדרך לדאלאס

AP

בווידאו: פיל ג'קסון מדבר על צירוף דרק רוז

זהו, סוף לדרמה. קווין דוראנט הודיע היום (שני) כי הוא החליט על עתידו. כוכב אוקלהומה סיטי בחר לעבור לסגנית האלופה גולדן סטייט, כך הוא הודיע באמצעות מכתב מפורט שפרסם. דוראנט יחתום על חוזה לשנתיים תמורת 27 מיליון לעונה. דוראנט חוזר בימים האחרונים על ידי קבוצתו אוקלהומה סיטי, גולדן סטייט, סן אנטוניו, בוסטון, מיאמי ולוס אנג'לס קליפרס, ולבסוף בחר בסגנית האלופה.

כרגע מסתמן כי מי שיעזבו את גולדן סטייט בעקבות הגעתו של דוראנט יהיו הריסון בארנס ואנדרו בוגוט ושניהם צפויים להצטרף לדאלאס. על פי הדיווח ב-ESPN, העברתו של בוגוט כבר סוכמה וגם בארנס צפוי לחתום בקרוב תמורת 94 מיליון דולר לארבע שנים.

עוד בנושא:

עוד עסקת ענק: אל הורפורד עובר לבוסטון
העברות ב-NBA: לואל דנג בלייקרס, ביומבו באורלנדו, ריאן אנדרסון ביוסטון

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, עם קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
יחברו זה לזה. דוראנט וקרי/GettyImages

"אני במקור מוושינגטון, אבל העיר אוקלהומה סיטי גידלה אותי", כתב דוראנט, "אין לי מילים להביע כמה הקהילה והארגון חשובים לי ומייצגים בחיי. זה כואב לי לאכזב כל כך הרבה אנשים בבחירה אבל אני מרגיש שאני עושה מה שמרגיש נכון בשלב הזה של חיי והקריירה שלי. אני אתגעגע לאוקלהומה. אנצור לנצח את מערכות היחסים עם החברים לקבוצה שהלכתי איתם למלחמה תשע שנים. הם תמיד גיבו אותי ולנצח אהיה אסיר תודה על מה שהם היו בשבילי ועבור המשפחה שלי.

"לקחתי את ההחלטה על בסיס הרצון שלי להתפתח כשחקן, זה מה שהניע אותי תמיד כשחקן. אני בנקודה בחיים בה חשוב לי לקחת החלטה שתקדם אותי כאדם, לצאת מאזור הנוחות שלי לעיר חדשה וקהילה שמציעה לי אפשרות התפתחות. בהתחשב בזה החלטתי להצטרף לגולדן סטייט".

דוראנט (27, 2.06 מ') נבחר במקום השני של דראפט 2007 על ידי סיאטל, ועזר לאוקלהומה סיטי להפוך לאחת הקבוצות הטובות בליגה החל מ-2008. הפורוורד המגוון נבחר ל-MVP של העונה הסדירה ב-2014 ולמשחק האולסטאר שבע פעמים ברציפות - מ-2010 ועד 2016. אשתקד העמיד ממוצעים של 28.2 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק וסייע לת'אנדר להוביל 1:3 על גולדן סטייט בגמר המערב, לפני שהווריירס התאוששו וניצחו בסופו של דבר 3:4.

קווין דוראנט במדי גולדן סטייט. טוויטר, צילום מסך
במדים הכחולים. דוראנט/צילום מסך, טוויטר

יושב ראש אוקלהומה סיטי קלייטון בנט אמר: "התרומה של קווין לארגון שלנו בתשע השנים האחרונות הייתה עצומה, על המגרש ומחוצה לו. הוא עזר לת'אנדר לגדול ולהצליח בהרבה דרכים שונות והשפיע על המועדון והקהילה באותו זמן. אנחנו מודים לו על המנהיגות, על היכולת שלו ועל הצורה בה ייצג את אוקלהומה סיטי ואת כל המדינה אוקלהומה".

סגן הנשיא והג'נרל מנג'ר של OKC סם פרסטי הוסיף: "קווין השאיר חותם משמעותי על הארגון של הת'אנדר ועל מדינת אוקלהומה כאב המייסד של הפרנצ'ייז הזה. אנחנו לא יכולים לתאר איך הוא עזר למועדון שלנו לגדול ולהצליח. כמובן שאנחנו מאוכזבים מהעזיבה שלו ומכך שהוא בחר לעזוב, אבל הערכים שהוא הוביל כאן ישמשו את המועדון ויעזרו לו לצמוח גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully